bennybanan Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Vet noen hvordan jeg kan endre avslutt knappen i start menyen, når jeg trykker der nå går den bare i dvale eller hvilemodus.... ganske irriterende Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vet noen hvordan jeg kan endre avslutt knappen i start menyen, når jeg trykker der nå går den bare i dvale eller hvilemodus.... ganske irriterende 8297362[/snapback] HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersions/Policies/System Finner du nøkkelen: "ShutdownWithoutLogon" ? Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Navn: AvsluttknappenFunksjon: Gjør slik at "hvilemodus" knappen blir til avslutt knappen. Fremgangsmåte: Skriv "gpedit.msc" i søkefeltet, trykk enter. Datamaskinkonfigurasjon > Administrative maler > System > Strømstyring > Knappinnstillinger > Velg av/på-knapphandling for startmenyen (på batteri) > Aktivert > Avslutte. Nedlastning:Ingen Er vel dette du tenker på... Hentet rett fra Tips&Triks-tråden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Her er en annen metode 1. Åpne kontrollpanelet og skriv inn power options i søkefeltet. Åpne Power Options 2. Velg så "Change plan settings" for det valget du har aktivt. 3. Velg "change advanced power settings" 4. Finn "power button and lid" - > "Start menu power button" 5. Sett den til shutdown. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Takker for alle svar. har fått det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå