Sheldon C Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i billig ammunisjon til min salgonrifle(kal22)? Jeg behøver ikke jakt eller konkurranseammunisjon, skal kun brukes til å ha det litt gøy Riflen er en winchester 15 skudds pumpe og ammoen går fort unna. Trenger derfor billgst mulig. Må man vise våpenkort for å få kjøpt ammo til salongrifle? Eller holder det med jegerprøvebevis? Endret 2. april 2007 av Bond007 Lenke til kommentar
Holten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det finner du vel på nærmeste våpen/ammo leverandør? Intersport f.eks. Er ikke sikker om du må vise frem våpenkort, det kan du jo bare spørre om der du skal kjøpe. Eller har du en Klubb som driver å skyter der du bor? Kanske de selger noe billig hvis du er medlem eller noe, slik var/er det med oss! Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i billig ammunisjon til min salgonrifle(kal22)?Jeg behøver ikke jakt eller konkurranseammunisjon, skal kun brukes til å ha det litt gøy Riflen er en winchester 15 skudds pumpe og ammoen går fort unna. Trenger derfor billgst mulig. Må man vise våpenkort for å få kjøpt ammo til salongrifle? Eller holder det med jegerprøvebevis? 8297336[/snapback] Må vise våpenkort men det er da ikke noe problem? (med mindre våpnet er ulovlig...) Alle forhandlere har stort sett rimelig ammo, med kjøp av min 500. Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Man må fremvise våpenkortet når man handler ammo. Patroner i .22 LR er uannsett ikke så dyrt og det er et veldig fint "trene-våpen". Sider til info om patroner: http://www.landro.no/ http://www.xxl.no/xxl_templates/produktlis...e____35236.aspx http://www.jaktogfriluft.no/shop/default.a...ategoryId=33600 På jakt og Friluft tror jeg at man 20% avdrag ved kjøp av 200 skudd eller mer. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har kjøpt både rifle.og hagle ammunisjon uten å måtte vise våpenkortet. Lærling på G-sport :!: Er ikke problemer å finne billige patroner til 22.lr. Tror G-sport eller Intersport selger 50 stk til 22kr, men kvaliteten er vel noe laber Lenke til kommentar
celebra Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 CCI standard velocity. 130 kroner for 500 smell. Billig morro der gitt. Fåes sikkert på din nærmeste sports / våpenpusher. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Her i mitt distrikt er prisen 0,30krx5000stk=1500kr Lenke til kommentar
Simmmmmern Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) jeg buker "standard pluss" eller noe sånt til skiskyting. de koster vel kanskje 25øre pr stykk, og er ingen ting å si på presisjonen Endret 20. juni 2007 av Simmmmmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå