genialt Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvordan fester man en båtstol fast i en båt? ps. er ny med båt Lenke til kommentar
gangso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 kjøp deg eit feste hoss maritim so berre skrur du de fast evt. plaste fast ein trefjøl og skru i den http://www.maritim.no/product.aspx?id=5391...upkey=003012030 eller kan du skru fast ein ca 1-2cm kjukk treplate under stolen so tar du sikafleks eller lignande lim under og trykker de ned i dørken på båten Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Gangso: den ideeen med sica foreslår jeg at du prøver selv og ser hvor lenge det holder..... Genialt: Det kommer helt an på hvordan stol, hvordan båt og hvordan du i det hele tatt vil ha det, gi oss litt mer info og gjerne bilder så kan vi hjelpe itt mer kanskje.... Edit: Leif Endret 3. april 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
gangso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hehe nei de gidder eg ikkje er so store bølger her eg bur at eg har alt skrud fast Lenke til kommentar
Jung Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vil ikke anbefale gangsos måte med sikafleks Sikafleks i båt er no tull! Bør vertfall bruke produkter som er laget for maritim bruk. Kjøp stolene først og så se på monteringsmåte. Er vanligvis ikke så vanskelig å montere. Regner med man bør bruke skikkelige bolter for å få det festet godt nok, men hør med de du kjøper dem av hvordan de skal monteres. Varierer sikkert fra stol til stol Og du har vel noen monteringsdyktige venner som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå