Skinnhesten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hmm ser ut som noen virkelig ble "sinte" for at mgs4 ikke kommer på box... Vil tro det blir vanskelig og porte mgs4 til xbox viss Konami virkelig tar ibruk Blue-Ray discen og fyller opp med gostasj. Pluss spillet er jo optimalisert for cell, noe som skulle mekke noe problemer i portingen? Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 På tide å få seg ein kjærast? Kansje til og med nokre vener og ein hobby? Haha pwnd! (PMS på gang?) Men dei som sitt med ein slik mentalitet der dei følar seg svikta av noko slik bør på det sterkaste vurdera å søka hjelp. Om xbox hadde mista Halo -- eg kunne ikkje brydd meg mindre. Om Mario hadde gått ifrå nintendo? Bryr meg katten. Burde væra likegyldig for alle. 8297728[/snapback] Enig, enig og enig. Er litt latterlig at enkelte folk syns sånt er verdens undergang. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du har veldig mye greie på ting ser jeg, hehe, Mario er utviklet av Nintendo og kommer aldri til å gå multiplattform akkuratt som Halo er utviklet av ett Microsoft eid selskap.. Hadde være ening med deg om Konami hadde vært eid av Sony men slik er det ikke i dag. Konami er ett multiplattform selskap. Og en ting til siden jeg er i skikkelig godt humør. Ps3 hatere hehe må le her er ikke PS3 hater men hater noen så grønnjævlig alle fanboysa og det spiller ingen rolle hvilken maskin som de ser som guden sin., 8298268[/snapback] Kalte du meg fanboy nå? Jeg har da virkelig ikke sagt at jeg synes ps3 er bedre en alle andre eller noe annet fanboyish, så spar deg for det! Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget ditt, ettersom jeg aldri har sagt at det ikke er noen mulighet for at MGS4 kommer til X360. Jeg sier at konsoller trenger ekslusive titler! Som det har blitt nevnt tidligere her i tråden så har store ekslusiver positive innvirkninger på økonomien til en konsoll, og det kan føre til at flere spill blir utviklet for den konsollen. Jeg er enig med deg at fanboys er et helvete, men det er trollere også.. Forresten: På tide å få seg ein kjærast? Kansje til og med nokre vener og ein hobby? 8297728[/snapback] Jeg har nok dame du.. Og om en times tid så skal jeg faktisk ut og stå på blades med noen kompiser 8299180[/snapback] Innlegget var ikke rette mot deg i det hele tatt Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) "But like I said, MGS4 is aimed for the movie theatre, it's aimed for the PS3, so the game's scenario and graphics need this theatre-type hardware. It's when a producer has a game that can work on the 'DVD level' that a game will go multiplatform", he says. Det er vel den mest tydelige av dem, men det var noen andre også! 8299951[/snapback] Hvis dette er det sterkeste argumentet for at det blir PS3 eksklusivt så tror jeg ikke X360 eiere som har lyst på MGS4 har noe å være bekymret for Problemet på X360 er jo løst ved å å gi ut spillet på 2-3 discer. X360 har jo også kraftigere GPU så klarer PS3 å kjøre det så klarer iallefall 360 det også Personlig liker jeg ikke MGS serien i det hele tatt så det er det samme for meg om spillet kommer på PS3 eller X360 men det er nok fortsatt stor sansynlighet for at det kommer som multiplattform. Blir nok sluppet på andre konsoller rundt 1 år etter PS3 Endret 3. april 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Problemet med å porte MGS4 til 360en er større enn å bruke flere disker. Du må huske på at PS3 har en psykologisk prosessor. Lenke til kommentar
patham Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Problemet med å porte MGS4 til 360en er større enn å bruke flere disker. Du må huske på at PS3 har en psykologisk prosessor. 8301307[/snapback] De fant den når de greide å "unlocke" kreftene til cell :!: Blir nok på PS3 dette intill videre, men se hvor lenge Capcom tviholdt på sitt, så ingenting er jo umulig lenger Endret 3. april 2007 av disabled Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Morsomt at enkelte nekter å gå inn på tanken om at PS3 og Cell muligens kan overgå X360 på enkelte områder. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Morsomt at enkelte nekter å gå inn på tanken om at PS3 og Cell muligens kan overgå X360 på enkelte områder. 8301641[/snapback] Nei det er som å bannes i kirka og be Paven om å ta en tur til varmere strøk down under (ikke Australia). Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nå er det ikke det at de ikke klarer å få MGS 4 på 360 grunnet problemer, men det er det at de faktisk ikke har planer om å gi den ut på 360 i det hele tatt, uansett om det er mulig eller ikke. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nå er det ikke det at de ikke klarer å få MGS 4 på 360 grunnet problemer, men det er det at de faktisk ikke har planer om å gi den ut på 360 i det hele tatt, uansett om det er mulig eller ikke. 8301744[/snapback] Exactly! Jeg prøvde ikke å få frem det at det ikke virker som om de har planer eller lyst til å gi det ut til X360. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja.. Da får de solgt en kopi mindre av MGS4! Their loss! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Jaja.. Da får de solgt en kopi mindre av MGS4!Their loss! 8302500[/snapback] Og du får ikke spilt MGS4, your loss! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja.. Da får de solgt en kopi mindre av MGS4!Their loss! 8302500[/snapback] Og du får ikke spilt MGS4, your loss! 8303060[/snapback] Det er det man kaller en "Loose/Loose situation" Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Folk er glad i å gå løs på de minste utsagnen som blir gjort på dette forumet altså, ting blir vridd rundt og ender oppe på en diskusjon om PS3vsX360. Har sett dette tusen ganger, men aldri sakt noe. Gidd ikke det nå heller... On Topic så synes jeg dette er bra for Sony og PS3. PS3 trenger eksklusive titler og dette er ett spill som mange kommer til å kjøpe. Har for tiden bare en 360, men har gode planer om å gå til anskaffelse av en PS3 så fort MGS4 kommer. Sannsynligvis (etter min personlige mening) den beste spillserien som finnes. Endret 3. april 2007 av Spjeld Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vel vel. This really just made my day! Slenger meg på det er bra med ekslusive spill til alle konsoller Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Bra det kommer bare til PS3 siden jeg har alle 3 så blir litt lettere å velge Kjøper det kansje til lanseringen når enn den kommer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Om jeg får spille MGS eller ikke bryr meg der sola normalt sett aldri skinner, derimot er jeg ikke så ondsindig at jeg ikke unner konsoller ekslusive titler og når serien har vært på Sony konsoll så synes jeg det kun er rett å rimelig at den forblir der. Er vel siste spillet i serien, eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er vel siste spillet i serien, eller? 8303753[/snapback] Det er nok kanskje det. Ifølge Kojima selv er det hvertfall det siste han er med på. Etter dette melder han seg ut. Men selger det like bra som forgjengerne så skal du ikke se bort i fra at Konami gjerne vil melke ut noen spill til. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Om jeg får spille MGS eller ikke bryr meg der sola normalt sett aldri skinner, Enig, finner MGS serien meget kjedelig. når serien har vært på Sony konsoll så synes jeg det kun er rett å rimelig at den forblir der Når det er snakk om et Konami og ikke et Sony spill, så er det ingenting som er rett og rimelig. PS regner med at MGS4 dukker opp i en eller annen form på 360 etterhvert også. Spesielt hvis PS3 fortsetter og slite på det amerikanske markedet. Endret 3. april 2007 av dracula Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja.. Da får de solgt en kopi mindre av MGS4!Their loss! 8302500[/snapback] Og du får ikke spilt MGS4, your loss! 8303060[/snapback] Det er det man kaller en "Loose/Loose situation" 8303199[/snapback] Touché. Bedre kunne man vel egentlig ikke sagt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå