Ryttern Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Er ny her. Mulig dette er gammelt her men jeg lurte på om noen kan forklare hvordan bruke wlan på mobil? Praktiske greier som tilkobling og alt jeg ellers bør vite. Endret 3. april 2007 av Ryttern Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Velkommen til forumet Jeg vil dog anbefale deg å endre tittel på tråden, da den strider imot retningslinjene på forumet. En annen ting; det hadde vært fint med litt informasjon om hva slags telefon du har, siden du sier du vil koble deg på WLAN, og dette er ikke mulig med en hvilken som helst telefon. Lenke til kommentar
Ryttern Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Skal prøve å forklare. Skal kjøpe ny tlf og vurderer derfor om jeg har brukt for wlan eller om det bare er noe unødvendige greier. Kan jeg ringe til fasttelefon billig? eller bare andre med wlan tlf? Hvordan koble dette mot trådløst nett hjemme? eller borte for den saks skyld. Kan den erstattes med bredbåndstelefoni? Prøver bare å sette meg inn i det før jeg tar helt av på noe jeg kansje ikke behøver. Håper dette hjelper for å få noen gode svar av dere mobilguruer som er her. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Telio har et prøveprosjekt på dette gående som jeg bruker. Og ja, det kan erstatte bredbåndstelefoni. Men for å ha det, må man ha bredbåndstelefoni abb. Men man kan jo slippe å ha hjemmetelefon, bare ha mobil. Og ja, man ringer til samme pris som bredbåndstelefoni (gratis til hjemmetelefoner) Dette er jo bare hos telio da, og foreløpig en lukket test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå