Zappza Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei! Kompisen min sliter seriøst med å kunne sitte stille i lengre perioder. Han kan også få klikktak hvor han blir helt hyper. Men, han har ikke lærevansker. Han er snart 16 år gammel og lurer på hva som feiler han =) Tenkte bare jeg skulle spørre om noen her kan ha en idè om hva som feiler han. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Om du ikkje klarer å sitte på stolen din over lengre perioder så har han vel lærevansker? er vel det å kunne sitte i ro og følge med som har med lærevanskene å gjere.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tror ikke du skal la fremmede folk på et forum diagnostere vennen din. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 En kompis av meg har ADHD uten AD, såvidt jeg kan huske. Så det er vel i hvert fall mulig å ha det. Høres uansett ut som om kompisen din bør ta seg en tur til en lege og forklare problemet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Er for det første ikke meg selv dette hander om uansett hva enkelte av dere måtte tro. Når jeg tenker på lærevansker så tenker jeg på at han ikke klarer å ta til seg opplæring. Dette klarer han helt fint, han sliter i matte eneste. Har rådet han til å ta seg en tur, men både jeg og han ble enig etter litt om og men at det ikke var vits, så lenge han ikke hadde noen store problemer med det. De fleste i samfunnet her ute unngår legen så lenge som mulig, er sånn at det ikke er vits, det ordne seg vel til slutt uansett så =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I første omgang kan det jo være at det kan hjelpe å forandre på kostholdet hvis han lever usunt. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 En kompis av meg har ADHD uten AD, såvidt jeg kan huske. Så det er vel i hvert fall mulig å ha det. Høres uansett ut som om kompisen din bør ta seg en tur til en lege og forklare problemet. 8297927[/snapback] AD/HD uten AD....? Den var ny! Tror heller du mener ADD ! ADD betyr Attention Deficit Disorder AD/HD betyr Attention Deficit Hyperactivity Disorder Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Stor sannsynlighet for at jeg blander bokstavene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå