EspenFe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei. JEg skal kjøpe meg 2pin kontakt til mitt Case-Mod kabinett. 2 pins kabelen skal stikke inn, altså en hann. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hei. JEg skal kjøpe meg 2pin kontakt til mitt Case-Mod kabinett. 2 pins kabelen skal stikke inn, altså en hann. Takker for hjelpen 8296914[/snapback] Sett på Microplex sine hjemmesider? EDIT: byttet fra .com til .no Endret 3. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 demonizer : du har linket til feil, det skal være www.microplex.no Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 demonizer : du har linket til feil, det skal være www.microplex.no 8297978[/snapback] Takk, litt trøtt her på morgenkvisten. Får vel hente meg noe mer kaffe. Takk Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hei. JEg skal kjøpe meg 2pin kontakt til mitt Case-Mod kabinett. 2 pins kabelen skal stikke inn, altså en hann. Takker for hjelpen 8296914[/snapback] Sett på Microplex sine hjemmesider? EDIT: byttet fra .com til .no 8297875[/snapback] Har leita der, men finner ingenting Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har aldri sett noen slik overgang, men det er ikke noe stress å bruke den i en tre pins kontakt, den tredje er bare turtall registrering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå