Zethyr Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har aldri kjøpt sel-olje pga. de vitenskapelige resultatene, selv om det selvsagt trekker opp - har alltid vært her i huset og det smaker mye bedre. (DNA: JADA JEG ER LITT PYSE. MEN KLARER Å TA TRAN OGSÅ. ) 8299325[/snapback] Jeg kjøpte det først fordi jeg hørte at det smaker bedre, men egentlig synes jeg at de smaker ganske likt. Bruker det en gang i blandt nå fordi jeg har blitt vant til det, og fordi jeg ikke er flink nok til å spise fett ellers. Ovnsbakt laks e.l. 2 ganger i uka har vært den eneste store fettkilden, ellers har det vært "litt her og litt der". Har lært meg til å spise makrell i tomat i dag (ikke prøvd det før i dag), så da kommer det til å hjelpe på. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 tren mye, spis mye, mye carbs og prottis, så ser du at du etterhvert blir større. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 tren mye, spis mye, mye carbs og prottis, så ser du at du etterhvert blir større. 8326857[/snapback] "carbs" og "prottis" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå