Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med D-link 614+

Anbefalte innlegg

Har for kort tid siden anskaffet meg en trådløs ruter, D-link 614+. Men etter å ha brukt den en kort stund viste det seg at jeg fikk problemer..

Problemet er at ruteren hele tiden kutter internettforbindelsen, uten at signalet har vært lavt på forhånd...er det flere der ute med samme problem?

Internettlinja mi har fra før vært 100% stabil, så jeg vet at det ruteren som lager problem..

Har søkt gjennom diverse utenlandske forum og funnet ut at det er et problem som rammer mange, og den beste løsningen er visstnok å benytte eldre firmware (20f). Dette gjør at ruteren blir 90% stabil, men jeg mister en del andre funksjoner som sending av filvedlegg og filer med MSN...

Jeh har ADSL-linje fra Telenor og har en laptop med Dell Trumobile 1150 innebygd trådløst kort

Det jeg lurer på er om noen vet om endringer i config f.eks. som retter/bedrer problemet.. Evt om noen har fått til å sende filvedlegg og filer ut med firmware 20f..

Fatter ikke hvorfor denne ruteren får så bra i tester.. bare møkka spør du meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...