Tha_MullE Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, Jeg trenger en ny bærbar-spill pc. Siden jeg ikke er helt "inne" i pc verden vet jeg ikke helt som er sånn kjempe bra og hva som ikke er det... Kan ram og Ghz, men så mye mer enn det er jeg ikke noe god på... Jeg hadde tenkt meg en ny Pc for dvs. spill som BF, Cs, WoW og noen andre online games. Noen forslag på Pc til under 10.000,- eller litt mer.(1-2.000,-)?? Link Pcen hvis det er mulig. Takknemmelig hvis noen kunne hjulpet... Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hp packardbell hp med 2gig ram Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Sjekk ut Dell sin Inspiron 9400 på www.dell.no Edit: De spillene du har listet opp der krever ikke all verden. Når du skriver BF, mener du BF 2 da? Det krever gjerne litt mer enn de andre spillene du listet opp. Og med cs, mente du CS Source? Eller 1.6? Endret 3. april 2007 av Raijin Lenke til kommentar
Tha_MullE Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Sjekk ut Dell sin Inspiron 9400 på www.dell.no Edit: De spillene du har listet opp der krever ikke all verden. Når du skriver BF, mener du BF 2 da? Det krever gjerne litt mer enn de andre spillene du listet opp. Og med cs, mente du CS Source? Eller 1.6? 8297726[/snapback] BF 2, BF 1942 osv.. CS source og 1.6. Gjerne slike type spill. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du kan se litt på Asus Z84Jv. Koster fra 12000, men har det meste. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg tror jeg ville valgt en Fujitsu Siemens Amilo Xi1546. Det negative jeg har hørt om denne maskinen er at den blir varm (kan kanskje fikses?) og at den har kort batteritid, men det ville jeg personlig valgt bort for å få litt bedre spesifikasjoner. Der er greit med lang batteritid om du reiser mye, men da ville jeg heller ikke valgt denne med 17" skjerm. Endret 6. april 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå