Gå til innhold

Hvilke dager kommer episodene ut på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:hrm:

værste jeg vet er folk her på forumet som sier sjekkk google først vg osv. trodde dette forumet var for at folk skulle hjelpe`?

ikke si til andre at de skal gå dit og dit på den sinden for å finne det. finn det og skriv det her da aller direktelink,

noen er så tåpen at jeg blir mildt sagt forbannet og overgitt av folk av og til. jeg mener ikke dette dirkete til noen. men alle som er slik. selv hvis jeg noen gang har vært sånn.

:mad: (:

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Forsåvidt sant nok, men når det gjelder opprettelse av tråder hvor det faktisk er enklere å finne svaret selv uten å lage tråd, så syns jeg det er greit å nevne det.

Hvor bra blir et forum om folk lager 'hva er toppsaken på VG nå?'-tråder i hytt og pine..?

Lenke til kommentar

LOST går på TV i Norge onsdager kl. 21:40 på TvNorge

Prison Break går på TV i Norge torsdager kl. 21:30 på TV3

My Name is Earl går på TV i Norge torsdager kl. 22:30 på TV3

(og nei, det var ikke selvfølgelig at du mente Norge) :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
LOST går på TV i Norge onsdager kl. 21:40 på TvNorge

Prison Break går på TV i Norge torsdager kl. 21:30 på TV3

My Name is Earl går på TV i Norge torsdager kl. 22:30 på TV3

(og nei, det var ikke selvfølgelig at du mente Norge) :)

8297251[/snapback]

takker. du er en god man :)

Lenke til kommentar
:hrm:

værste jeg vet er folk her på forumet som sier sjekkk google først vg osv. trodde dette forumet var for at folk skulle hjelpe`?

'Hjelpe' er ikke ubetinget. Se det i sammenheng. Noe så enkelt som 'når går serien på tv' tar ca. 4 minutter å finne ut av selv. Og er derfor fullstendig unøvendig å lage en tråd om på et forum.

Du spør ikke fordi du ikke klarer å finne selv, men fordi du ikke gidder å stresse med det selv.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Folk må få lov til "å ikke gidde" finne ting selv og spørre på forumet. Det er stort sett essensen med supportbiten av forumet. :)

Vi kan alle skrive "google" i stort sett alle trådene som er her inne, men det gjør ikke akkurat forumet særlig innholdsrikt. Derfor er det fint når man kan bedrive meningsutveksling og formidle kunnskapene sine til de som spør :)

Tråden stenges da spørsmålet er besvart og den kun har gått over til off-topic diskusjon. Men gjerne ta en slik diskusjon under "tilbakemeldinger om forumet" hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...