unwill Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 På dell maskiner er det en FN tast. Nå oppFører maskinen som om den var nede hele tiden. Så bokstavene uiojkl blir til 456123... Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
twb Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Du har aktivert NumLock. Hvis Dell fungerer som andre laptoper, så er det bare å holde ned FN-tasten og trykke på tasten merket NumLk eller lignende. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 det er ene egen numlock tast? solgte nettopp laptopen så jeg kan ikke sjekke.. det vil lyse et grønt lys over keyboard uansett hvis numlock er på... du kan sette numlock status (av/på ved oppstart) i bios... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Sånn, takk for hjelpen. Nå kan jeg endelig skrive på den igjen. Grunnen til at jeg ikke fant den er pga at numlock tasten er med hvit skrift, og ikke med "blå" slik som FN tastene... Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå