Hus Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har idag sluttet med GET etter mye trøbbel ogs skal velge ny levrandør. Har noen ett forslag til noen en bør velge. Dersom det er noen med dårlig erfaring mottas slik er faringer også med takk. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva skal du bruke internett til da? surfing, spilling, nedlasting av filer? Jeg syntes Telenor gjorde en bra jobb tidligere, men de siste 2mnd så har det gått nedover med Telenor's peering-partnere i Europa, noe som betyr at hvis du spiller aktivt på nettet og det er viktig med lav ping så er ikke Telenor like bra som de var før. Jeg spilte aktivt UT2k3 stort sett på servere i midt Europa, disse hadde en ping på rundt 40-75ms, så begynnte problemene og pingen gikk opp i 6-900ms på de fleste serverene de spilte på bortsett fra èn. endel her på forumet opplevde det samme og klagde til Telenor og problemet ble fikset, etter et par uker (maks) så var problemet tilbake men i svingende grad, noen ganger var det virkelig ille, mens andre ganger ikke. Nå opplever jeg stort sett at de serverene jeg spilte på tidligere som da hadde 40-75ms ligger på 150ms eller mer. For min del så ser det ut til at Telenor har problemer med at endel trafikk går til UK og at det her går tilbake til midt Europa igjen. Så for min del så ville jeg ha sett på hva som er viktig for deg og hva du skal bruke linja til Frankie Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg bor i Bergen og spiller BF2 på TV2 serverene. Jeg får 9-12 i ping med BKK. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hvilket merke epler smaker best? det varierer......noen er gode på kundeservice, andre gir deg god ping, og noen gir deg 200kbit mere download enn du skal ha -har du mulighet for fiber der du bor? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er selv fornøyd med freewave. Raskt, billig, stabil, god (men dyr) kundeservice, og man får god hjelp til dem man lurer på. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Må bare anbefale Telenor jeg, stabil å bra linje. med lav ping. Får det du betaler for. samt god kundeservice litt lav uthastighet er bakdelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Merkelig nok må jeg også anbefale telenor. Akkurat nå fungerer alt perfekt og jeg er fornøyd. Det gjenstår bare å overtale pappa til å kjøpe litt mer båndbredde. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 NGT er topp så lenge du ikke må ha kundeservice.. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Må bare anbefale Telenor jeg, stabil å bra linje. med lav ping. Får det du betaler for. samt god kundeservice litt lav uthastighet er bakdelen. 8298680[/snapback] Kan ikke si meg enig noe av det du sa der. Vi har vært uten nett flere ganger og det er alltid noe krøll med hastigheten. Også har de elendig kundeservice Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kan heller ikkje seie meg særlig fornøgd med Telenor. På ettermiddag/kveld kan hastigheten komme ned i 10% av det eg betalar for. Kundeservicen derimot har eg opplevd som OK. Var kunde i NGT i mange år, og kjem til å gå tilbake til dei. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har du tilgang til Lyse (eller en av deres partnere) er de å anbefale. Raske linjer til en grei pris. Spiller ikke jeg da, så aner ikke noe om ping på de linjene. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvis du bor i Oslo så bør du sjekke lista til Bredbåndsservice. De leverer 10mbit begge veier til 395,- i mnd eller 100mbit begge veier til 790,- i mnd og kan anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå