WarpX Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 For de som digger Doctor Who må jeg bare opplyse om at episodene ruller igjen Dessverre uten Billie Piper denne gang... http://www.bbc.co.uk/doctorwho/episodes/2007/index.shtml Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Fanartmonsteret slår til her også Men etter å ha sett noen sesonger med Doktoren, så kan man ikke annet enn å elske serien! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bildene er tilbake Episode 2 var god, tar litt å venne seg til martha jones, men jeg tror den neste episoden blir virkelig super ! Endret 8. april 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Faen heller. Det har gått meg hus forbi at sesong 3 har startet. Nå fikk jeg plutselig 6 episoder å ta igjen. Dvs. jeg har sett episode 1 og 2. Jeg er spendt på om det kommer noen store overraskelser denne gangen. Noe alá det som skjedde med Rose og Canariwolf (er noe usikker på hvordan det staves). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå