Gloms Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja, da er det er faktum, mitt gamle Senheiser headset har tatt kvelden. Derfor trenger jeg et nytt. Så på dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=24676 Det hadde en VELDIG fin pris, men er det bra? noen som har erfaringer med det? Hvis dette headsettet bare er crap noen som har noen tips til andre headsett? Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ja, da er det er faktum, mitt gamle Senheiser headset har tatt kvelden. Derfor trenger jeg et nytt. Så på dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=24676 Det hadde en VELDIG fin pris, men er det bra? noen som har erfaringer med det? Hvis dette headsettet bare er crap noen som har noen tips til andre headsett? 8295598[/snapback] Hola. Ser ut til at det er skinn og ikke stoff på hørelurene vill ikke det bli klamt etterhvert ? Endret 2. april 2007 av slimjim Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ja, da er det er faktum, mitt gamle Senheiser headset har tatt kvelden. Derfor trenger jeg et nytt. Så på dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=24676 Det hadde en VELDIG fin pris, men er det bra? noen som har erfaringer med det? Hvis dette headsettet bare er crap noen som har noen tips til andre headsett? 8295598[/snapback] Hola. Ser ut til at det er skinn og ikke stoff på hørelurene vill ikke det bli klamt etterhvert ? 8295664[/snapback] Det kan godt hende^^ men er det et bra headset? svetter ikke så mye på hue så det blir nok ikke så veldig klamt:P Endret 2. april 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jeg har akkurat kjøpt meg det headsettet og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 jeg har akkurat kjøpt meg det headsettet og er veldig fornøyd 8296096[/snapback] Hvordan er lyden i klokkene og hvordan er micen? snakker en del på VT/TS/Skype så er fint å ha en god mic... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg synes kvaliteten er helt grei i forhold til prisen. De er passe robust bygget, har et lukket system slik at du ikke blir forstyrret så mye av støy rundt deg (ser jeg noen på gata som går rundt med noe slikt som dette på seg skal jeg peke og le høyt). Lydkvaliteten er også grei. Som forventet fra KOSS i det prisnivået, er det mye bass, noe som går litt på bekostning av mellomtone og diskant, men helt greit for vanlig lytting. Mikrofonen er også bra. Den har en fleksibel bom og er lett å "pakke unna" når du ikke bruker den. Jeg har brukt den i BF2, Skype (har fått høre at stemmen min var veldig klar der), Second Life Voice Chat (beta med 3D posisjonering av din stemme når du snakker, slik at andre oppfatter den å komme fra din avatar), og jeg har også brukt den til å spille inn kommandoer og noen lydeffekter (alltid morsomt å route micen inn i en vocoder og lignende effekter selv om den ikke akkurat er en proff studio mic.). Så, for voice chat vil du nesten garantert like den. Du blir heller ikke forstyrret av folk eller annen støy rundt deg når du spiller, og det blir således enklere å snappe opp beskjeder fra andre spillere som bruker mikrofon. Til den prisen (fra 275,-) er det ikke engang noe å vurdere. Jeg ville kjøpt den igjen uten å blunke til en så lav pris (ellers ville jeg gått for Sennheiser, til en høyere pris, og til ren lytting ville jeg valgt Grado). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå