erlingwe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, Prøver å hjelpe pappa og kona med å finne et ok hjemmekinoanlegg, de har kjøpt denne tven og jeg prøvde å anbefale dette hjemmekinosystemet da det stod veldig fint i stil tven. Fronthøyttalere som var nesten en halvmeter høye ble imidlertid litt i største laget for stemoren min Det første naturlige alternativet jeg kom på var disse fra BOSE, men det sier seg selv at det ble litt i dyreste laget. Så jeg er litt på jakt etter et litt rimeligere alternativ som kan matche størrelsen til BOSE, alle tips mottas med takk Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Disse fra Dali er jo ganske fine: DALI Elegance + AW8 Sub Høyttalersystem Dropp benstativet og heng dem rett på veggen så tar de ikke mye plass. Subben tar jo litt plass, men den kan gjemmes. AKIRA Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dette settet ser veldig bra ut og det låter også veldig bra! Føttene på høyttalerene kan også brukes som veggfester. Men det koster jo litt da for å få i pose og sekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå