F.torres Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Savner snus i oppramsingen din, ellers så er det alltid lurt å ta med seg vann. 8296781[/snapback] jeg er 13 men er bra du kommer med det du ville hatt, i stedet får og kritisere pizza valget Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Pizza Polarbrød Syltetøy på squeezy-flaske Cola, 2 store flasker Chillinøtter Juice er ca det jeg bruker å ha til 1 dag på LAN. Drikker en del vann i tillegg. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Savner snus i oppramsingen din, ellers så er det alltid lurt å ta med seg vann. 8296781[/snapback] jeg er 13 men er bra du kommer med det du ville hatt, i stedet får og kritisere pizza valget 8296803[/snapback] Bad du oss kritisere pizza valget? :/ Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvorfor ber alle han ta med seg vann? Der det er internett er det som regel en vannkran også. Eller foretrekker dere å sitte med det varme vannet dere tok med hjemmefra? Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vannet i springen på større steder smaker hest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå