Gå til innhold

skal på lan nå og trenger litt hjelp

F.torres

Anbefalte innlegg

jeg skal på lan en dag og lurer på hva ejg må kjøpe av amt og godteri og hva det koster (på rema) dette hadde jeg tenkte

1 grandiosa xca 25

2x energi drink 25

godteri 50 kroner.

men noen som hvet om noe annent som er lurt på lan? har med meg 2 liter cola

hvet jeg kunne posta i lanparties men skal dra nå snart så må ah rask svar.

Endret av stisse2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lenge skal du være på lan?

Alltid lurt å ha med seg god og sunn mat.. blir kvikkere av det enn av Cola og energi drikker.

8295463[/snapback]

det stod der trur jeg. er bare 1 dag. ja jeg har med meg litt sunt. som laga en salat hjemme tar vel bare med 1 liter cola og 1 liter vann,

Lenke til kommentar

Om det er et privat lan-party og du skal døgne trenger du god og sunn mat. I det minste spiser du noen ordentlig grove knekkebrød og ting med mye stivelse og fullkorn før du går over på kaloriene.

Fordi det er en sykdomsbombe pga:

Dårlig luft (PC-vifter som virrer i en liten kjellerstue som ikke er støvsugd på kanskje aldri så lenge, vinduer er gjerne igjen. Dette er ikke sunt)

Masse sukker (vitaminmangel svekker immunforsvaret)

Søvnmangel (søvn er essensielt for at kroppen skal klare å bekjempe sykdommer)

Samt at man gjerne sitter i en stol døgnet rundt er heller ikke så godt.

Spis fullkornsbrød/knekkebrød med ost/skinke/e.l. før du går over på colaen. Fem om dagen (gjerne ni) er greit, samt en skje med tran og sana-sol om du er en anelse hypokonder.

Dette har i hvert fall jeg lært etter mine turer på LAN. Spesielt i påskeferien er det greit å være litt pirkete på dette, ettersom det ikke er noen skole å få fri fra.

Dette er jo nesten som sikkerhetsreglene på flyplasser slik jeg skriver det nå, men du bestemmer over deg selv og hva du kan gjøre som du vil. Du blir ikke garantert syk om du ikke følger dette, men det er jo påskeferie, da vil ikke jeg ligge inne med feber i hvert fall.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
hvet jo det. men er så lenge siden ejg var på lan sist. så må bare se hva ting folk pleier og ta med.

8295671[/snapback]

Tuller bare med deg. Er 13 jeg å.

Skal du ligge over ?

I tilfellet så ta med deg :

Tannbørste

Tannkrem/Tannpasta ( :!: )

Undertøy

Mat og Drikke :

Brus

Vann

Baguett

Energidrikk (unødvendig)

Noe godteri siden det er påske :D

EDIT : Pcen også da, men det er da en selvfølge :D

Endret av EspenFe
Lenke til kommentar
Hvis du ikke veit hvordan du skal klare deg borte et døgn burde du holde deg i armkroken til mor tror jeg.  :roll:

8295637[/snapback]

hallo ? Han er 13 år ...

8295648[/snapback]

De fleste 13-åringer burde vite det mener jeg.

Pakk med deg det du mener er fornuftig, du dør ikke av å glemme noe til i morgen uansett.

Lenke til kommentar

Tenk til å få anoreksia eller? :p

Ville anbefalt en/flere GOD Pizza (samt ikke Grandiosa siden det smaker dritt) med speltbunn og sunne matvarer og heller kanskje noen Pepsi Max isteden for de energidrikkene.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Ville anbefalt en/flere GOD Pizza (samt ikke Grandiosa siden det smaker dritt)

8295854[/snapback]

Du bestemmer nok ikke om stisse2k synes Grandiosa smaker dritt. Én Grandiosa til i morgen funker sikkert også.

8295869[/snapback]

Neida, men skjønner ikke at noen kan like den pizzaen :hmm:

Lenke til kommentar

Du vet ikke hva du trenger av mat i løpet av et helt døgn, og du vet heller ikke hva matvarer ca. koster på Rema 1000?

Hvis jeg skulle dratt på LAN ville jeg hatt med meg

4 x Pepsi max , drikker så mye når jeg sitter ved pcn så da er det greit å ha noe sukkerfritt. Det koster 50 kr på Kiwi, sikkert det samme på Rema.

Et par pizzaer eller evt. en frossen pastarett som man bare slenger i panna.

Saltstenger :p Smaker greit og én pose varer _LENGE_, ikke så veldig fetende heller.

Babygullerøtter, friskt, godt og sunt.

Jeg regner med at du får lov å tappe vann fra krana til kompissen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...