Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei! Vurderer å lakke pcen sort innvendig. Er hvilken som helst billig lakk som jeg finner på biltema eller clas olsen god nok, og hvor lenge holder en boks? Det er et midtower det er snakk om. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer jo litt ann på hvor god du er til å lakkere da Mange syns Biltema lakken funker helt fint! Er ikke sikker, men skal du ha flere lag trenger du sikkert 2-4 bokser? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har tidligere brukt utbedringslakken fra Biltema, og den virker ganske greit. Omtrent en femtilapp for boksen. Tror det er 250 ml. OT: Sjekk loddetråden min, Hellemyr Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Hmm, fikk ikke link greiene fra biltema til å virke Men lakken jeg ser på er Hobbymaling På akrylbasis. Egnet for de fleste overflater og materialer. For best mulig malingsresultat anbefales grunnmaling med primer. 400 ml. Holder vel med 2 bokser vil jeg tippe. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) anbelafer å legge klarlakk over etterpå, Fy F*en for et nice finish gjort d selv på et coolermaster centrino cabbis! Endret 2. april 2007 av killabie Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Kansje plukke med meg en boks meg klarlakk også da? Men er ikke ute etter så veldig nydelig finnish, siden det er inni kabinettet. Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hmm, fikk ikke link greiene fra biltema til å virke Men lakken jeg ser på er Hobbymaling På akrylbasis. Egnet for de fleste overflater og materialer. For best mulig malingsresultat anbefales grunnmaling med primer. 400 ml. Holder vel med 2 bokser vil jeg tippe. 8295644[/snapback] En boks burde hole til vaffal 3 kabinetter Jo klarlakk som det blir sagt over er viktig. Det viktige er ikke hvor mye farge du har på så lenge dekk på fargen som er under. Det vil ikke gi noen annen effekt. Endret 2. april 2007 av slimjim Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Kommer vel til å stikke ut på biltema imorra da, og kjøpe 2 sorte lakkbokser og 1 klarlakk. Når jeg skal legge på siste lag med klarkakk, hvor lenge må det sorte laget ha tørket? Det bilr nok sol imorra, er det ok å lakke i sollys? Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 er det ok å lakke i sollys? IKKE la det stå i sollys. Kan lage blemmer i lakken. Pga lakken lokker/Lagere hinne og da slipper ikke løsmidlene ut ergo blemmer. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Da rigger jeg meg til i boden eller i noe skygge da Takk for raske svar folkens! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det bør være minst 20" før du lakkerer. 20 pluss er minimumstemperatur. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tipper det står på klarlakken/hobbylakken hvor lenge du må vente. På klarlakken jeg har kjøpt stod det tidligst etter tretti minutter, elnz. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå