EspenFe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, Jeg har kjøpt meg ny oppgradering nå. Jeg glemte å brenne alt jeg hadde før jeg solgte den andre pcen. Så det jeg lurer på om jeg kan sette inni min nye hw med den andre harddisken for å så brenne ut alt og formatere ? Specs: Asus P5W DH Deluxe GeiL 6400 Ultra 2x1GB Aspire 520W Sapphire X850XT 256MB Intel Core 2 Duo E6600 Takker for hjelpen - Espen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Altså du vil bruke din gamle HD sammen med ny HW? I så fall er det null problem. Hvis du har en windows-installasjon på disken vil den nok trenge noen nye drivere, men that's about it. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Altså du vil bruke din gamle HD sammen med ny HW? I så fall er det null problem. Hvis du har en windows-installasjon på disken vil den nok trenge noen nye drivere, men that's about it. 8295438[/snapback] Takk. Skal bare ta ut tingene jeg har så skal jeg selge den til min onkel. Men takker for svar :O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå