poffy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det kommer opp at det er lite minne på d device stadig vekk. Jeg har fjærnet ting jeg ikke har så veldig brukt for og ryddet opp. Jeg har defragmentert også. Det er lite minne på harddisken også ser det ut til. Jeg har endel filmer og sånn, men ikke noe så veldig mye av alt mulig egentelig. Hva kan jeg gjøre for å få mer plass ? og hva er det device greiene egentelig ? Kan jeg flytte på filmene til ett annet sted for å få bedre plass eller hva kan jeg gjøre ? Mvh en poffy som er grønn på pc ting. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du har ikke Norton Antivirus, by any chance? Lenke til kommentar
poffy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Jepp det har jeg. Den tar enorm plass og bruker enormt av resusser på pc en, men ett godt programm tror jeg. Det er etter jeg tok inn den nye Northon at jeg fikk problemer. Har funnet ut at jeg har veldig lite gb på pc en også huff. Er det den driver å peser om at jeg har ? Vil det gå ann å fikse dette problemer med å få tak i en ekstern harddisk eller bør jeg få meg en ny og større hard disk. Å jeg som ikke har peil på slikt også da. huff. Mvh poffy grønn på pc ting. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Høyreklikk på din papirkurv. Her velger du "Remove Norton Protected Files" ellernoe i den dur - husker ikke ordrett. Når dette er gjort vil du forhåpentligvis ha litt mer harddiskplass on your hands. Lenke til kommentar
poffy Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Tusen takk for tipset. Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå