Gå til innhold

Flow til PS3

LarZen

Anbefalte innlegg

Lastet ned Flow for noen dager siden på PS-Store til 40kr. Spillet er kanskje ikke så mye å se på med første øyenkast men etter å ha sittet litt med det så finner en ut at det er et ganske så artig spill.

En styrer med sixaxis sensorene og det kan nok være litt kronglete til å starte med men etter litt så sitter det som ei kule.

Ble ferdig med spillet tidligere idag, det var endel artige timer til en billig penge. Jeg kan trygt anbefale dette spillet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte ilag med en kamerat på 2 player igår, ble veldig mye mere artig med litt kriging.

Det skal være støtte for 4 spillere dog, men tipper det kan bli litt forvirrende og kaotisk, får nok ikke testet det uansett.

Medmindre folk skulle ta med kontrollere på besøk da.. :p

Lenke til kommentar
Vel 40kr er lomme rusk for meg og sikkert folk flest. Jeg har ikke lest hva Luke fra 1up skrev men om han faktisk skrev det så må jeg si at hans tolkning er på tryne.

8296182[/snapback]

Ja, og din er den eneste rette da ? :roll:

Kan man ikke laste ned dette gratis til PC uansett ?

Endret av lerry
Lenke til kommentar
Vel 40kr er lomme rusk for meg og sikkert folk flest. Jeg har ikke lest hva Luke fra 1up skrev men om han faktisk skrev det så må jeg si at hans tolkning er på tryne.

8296182[/snapback]

Ja, og din er den eneste rette da ? :roll:

Kan man ikke laste ned dette gratis til PC uansett ?

8296214[/snapback]

Neida...selvf ikke. Ikke meninga å hisse meg opp..hehe. Smaken er som baken....delt i to :p

Men min mening da er ivertfall at det er litt artig å slå ihjel litt tid med :w00t:

Lenke til kommentar
Hva var det Luke fra 1up kalte det ? Glorifisert screen saver ?

Hadde aldri i verden brukt penger på dette.

8296154[/snapback]

Og de to som faktisk hadde spilt flow var meget uenig. Det er lett verdt 40 kr i mine øyne.. Og kontrolleren gjør det meget lett og morsomt å styre. De som har prøvd dette hos meg har brukt kort tid før at de mestret kontrolleren.

Lenke til kommentar
Har jeg misfortstått noe her? Er alt man skal gjøre å styre den "ormen" rundt for å spise ting slik at den blir større? En slags forenklet form av "snake"??

Det det ble jo grusomt kjedelig etter et par minutter!

8296388[/snapback]

Jepp. Spillet har ikkeno mål eller mening. Bare tidsfordriv. Kjedelig sådan.

Lenke til kommentar

40 kroner håper jeg alle har råd til. Bare å stå over en kebab som egentlig er opptur i de 3 første bitene før man forstår hvor mye fett man får i seg og hvor nyttig den middagen egentlig var. Skal kjøpe spillet når jeg kommer heimat fra jobb og så blir det nok et spill i samlingen:)

Lenke til kommentar

Nåvel, selv en kebab er jo en opptur i forhold til det skrotet her. (Og jeg ligger alltid unna kebab). Interaktiv screensaver tror jeg er den beste beskrivelsen ja. Om jeg fikk betalt 40kr pr. 15min. for å "spille" dette så hadde jeg kanskje vurdert det.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...