Ståle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 På mitt Logitech diNovo Edge keyboard, og Media Keyboard Elite for den skyld, har play/pause knappen ikke helt virket. Den starter sanger, men hvis jeg skal pause dem starter bare sangen på nytt og så må jeg trykke enda en gang for å pause sangen. Noen fix? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 ingen som har samme problemet som med? Bruker Winamp Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Winamp 5.3 Ingen som vet? Det er litt plagsomt problem... =/ Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har samme problemet faktisk, men aldri prøvd å fikse det. Det skjer enten jeg har Logitech Setpoint installert eller ikke. Enig med trådstarter, er litt irriterende.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan du forandre instillinger på play/medietastene til og kjøre bestemte programmer så har jeg en løsning... Se vedlegg WaC.zip Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Stilig program! Men det går dessverre ikke an å bruke det med stadard versjonen av SetPoint ihvertfall. Går ikke an å tilegne mediaknappene noe. =/ Noen som vet om drivere som gjør at vi kan konfigurere alle knappene på Logitech keyboard? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Synd programvaren din ikke støtter slike funksjoner.. Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hadde samme problem selv, du må bare endre kommandoen knappen skal utføre, la play/pause knappen gjøre kommandoen "play/pause", istedenfor "pause" eller "play". det fikset mitt problem =) Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 i winamp går du på options, deretter preferences (evt trykk ctrl+p), under general preferences finner du en linje som heter global hotkeys, der kan du endre på kommandoene Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg har logitech S 510 og der kan jeg bare endre på noen få knapper. shuffle, play, stop next og previous, vol og mute er ikke i oversikten i setpoint :/ EDIT: det står allerede på play/pause i winamp. hm.. Endret 5. april 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 De var jo disabled.. hmm Men nå var det jo mediaknappene vi snakket om her. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Heheyy! Det var jo bare å enable hotkeys i winamp.. funker nå! De var disablet fra før ja. EDIT: ståle: multimedieknappene er listet nederst i lista over hotkeys. iallefall her. Endret 5. april 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 jepp, men du hadde jo problemer med winamp, da mener jeg det er der du endrer det. Du enabler global hotkeys, adder kommandoer og knytter medieknappene dine opp til kommandoene. Det skal funke ! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 YEY! nå virka det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå