Gå til innhold

PSPen kan ikke spille spill lenger! Hjelp!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Jepp, feilfri og fin. Nå er det egentlig bruttern sin da så jeg har ikke testet den så mye. Men ser ut til at den virker fint.

Trist dette med at du fikk en PSP med døde pixler, slik er skikkelig surt. Håper du får ny :)

8485699[/snapback]

okey veldig bra service der du bytta inn da! heldig ;) ja jeg skal kontakte Elkjøp og kalge sikkelig jeg!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

jaja, dette gikk veldig dårlig! etter jeg leverte inn PSP med UMD feil fikk jeg en med død pixel først. også byttet jeg for andre gang og enda en med pixel feil. men jeg fikk Hevet kjøpet på Elkjøp og fikk igjen pengene, så nå sitter jeg med en Wii isteden for :thumbup:

MEN, jeg var jaggu heldig her om dagen og vant en PSP i konkurranse! hehe. med spillet 300, den var helt fint den PSP'n ikkeno feil med den. så nå hadde jeg flaks! :!:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
:( pspen min vil heller ikke lese av plater.

jeg har fortsatt garanti på den :)  , men den internettsiden jeg bestilte den på har gått konkurs :(    hva skal jeg da gjøre :hmm:

9066103[/snapback]

Dra på Elkjøp, og spørre om de kan sende den inn for deg. Ta med alt av kvitteringer og det du har fra kjøpet på PSPn din. De sender den bare videre inn til ett verksted.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...