Gå til innhold

PSPen kan ikke spille spill lenger! Hjelp!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Broren min sin PSP kan plutselig ikke spille av spill lenger. Når du setter inn et spill kommer det laste merket i hjørnet opp, men starter aldri spillet. Altså står den der bare å "leser" av spillet til evig tid. Uansett hvordan du starter den med spillet i eller ikke viker det som om den uansett ikke vil lese det av. Har prøvd flere spill, men ingen virker. Har også prøvd å blåse i "UMD" spillern, men til ingen nytte.

Har før hatt problemer med at den ikke starter spillet med en gang, men nå starter den det ikke i det hele tatt.

PSPen har nyeste Firmware som kom for noen dager siden. (3.30 om jeg ikke husker feil :hmm: )

Noen som kan hjelpe broren min? :ermm::):cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fikk akkurat samme feil idag! spilte litt på psp'n min.. så skulle jeg bytte spill men så står den bare og "leser" cd'n og starter aldri! samme med filmene også :(

hva skal man gjøre da? blir vel prøve og få igjen på garanti eller?

og btw, hvor lang er garantien på psp? noen som veit?

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Lillebruttærn hadde samme feil med sin,jeg leverte den inn for han der han kjøpte den og han fikk ny etter ca 3 uker.

8305226[/snapback]

så bra! skal prøve og bytte inn min idag jeg også. og håpe det går bra :thumbup:

EDIT: da var den sendt inn idag, og det tar ca 2uker sa han :(

men skal gi beskjed hva som var galt med den her, når jeg får den tilbake :thumbup:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

okey nå har jeg fått en "ny" psp av Elkjøp som dem da sier. menne gjett hva!! den har 3 døde pixler..dette synes jeg er dritt dårlig gjort, her leverte jeg en fin PSP UTEN døde pixler, bare fordi den ikke ville lese mine UMD'r også får jeg igjen en psp med 3 døde pixler! dårlig gjort :thumbdown:

eller vil kanskje ikke si "døde" da. dem er hvite dissa prikkene her. så da er dem bare "stuck" menne går for det samma.. haff. og med tanke på at jeg ga inn en psp til Elkjøp uten feil

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
det var kjipt ja..jeg leste en plass for ikke så lenge siden at hvis man har opptil 5 pixler som er døde så må man bare leve med det.vet ikke om det gjelder psp da men..

8480146[/snapback]

ja jeg har hørt det jeg også! menne synes det er litt dårlig gjort visst jeg har kjøpt en psp uten pixelfeil på elkjøp også levert den inn fordi den ikke ville lese mine UMD'er, også får jeg beskjed om at dem ikke kunne fikse den. så fikk jeg en ny med pixel feil på :cry: . synes det er veldig dårlig gjort altså. tror jeg skal kontakte elkjøp imorgen!

Lenke til kommentar
Broren min sin PSP kan plutselig ikke spille av spill lenger. Når du setter inn et spill kommer det laste merket i hjørnet opp, men starter aldri spillet. Altså står den der bare å "leser" av spillet til evig tid. Uansett hvordan du starter den med spillet i eller ikke viker det som om den uansett ikke vil lese det av. Har prøvd flere spill, men ingen virker. Har også prøvd å blåse i "UMD" spillern, men til ingen nytte.

Har før hatt problemer med at den ikke starter spillet med en gang, men nå starter den det ikke i det hele tatt.

PSPen har nyeste Firmware som kom for noen dager siden. (3.30 om jeg ikke husker feil  :hmm: )

Noen som kan hjelpe broren min?  :ermm:  :)  :cry:

8294753[/snapback]

dette skjedde med min hvite japanske også....husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg tror det var noe sånt som og slå den på med laderen i uten batteri

Endret av fanboy
Lenke til kommentar

Presiser for dem at pixlene ikke er "døde", men at de er hvite. Det er en ganske stor forskjell. Spesielt hvis det er midt på skjermen vil jeg si at det er en klar mangel som utvilsomt tvinger Elkjøp til enten å fikse feilen eller bytte ut maskinen med en ny (er mest inni strafferett dog, så tar et lite forbehold).

Lenke til kommentar

skal teste det fanboy sa akkura nå. også skal jeg prøve denne psp pixel fix saken inatt. visst ikke dette her funker så vil jeg da kontakte Elkjøp.. disse 3hvite prikkene er til venstre for skjermen, en helt inne i kanten og to andre litt lengre ute på skjermen. skal også nevne til elkjøp at jeg ikke hadde pixelfeil på min som jeg da ga inn til dem, kanskje det hjelper litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...