Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å unpacke .rar filer,alle er corrupt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Last ned memtest86 og la den gå over natta... jeg vedder nesehårene mine på at du finner feil på minnet.

mente 86, ikke 85

www.memtest86.com

8294694[/snapback]

Tusen takk for rask tilbakemelding. Rama er helt nye av typen twinmos ddr2 pc5300 667mhz. Prøver med bare 1x ram brikke og ser om det er noe forskjell.

Noen andre forslag?

Endret av jayte
Lenke til kommentar
og hvis du absolutt skal bruke engelsk må du nå skrive rett xD

Høres ut som det er minnet ja. Har du en annen maskin du kan prøve å overføre filen til etter du har lastet den ned?

8294878[/snapback]

Beklager min dårlige engelsk xD

Desverre så har jeg ikke en annen maskin =\ Et annet problem er at jeg ikke har cd brenner heller så jeg får ikke brukt memtest...

Lenke til kommentar

Ståle: da må jeg kanskje mounte memtest.bin da :blush: Ekke helt sikker hvordan det funker for å være ærlig. Ikke har jeg floppy eller brenner, og det stod at det ikke kan kjøre i windows

Firewall settingsa virker greie, NAT er ok

Endret av jayte
Lenke til kommentar

Sendte deg akkurat en PM... Ser først nå at du ikke har brenner eller floppy. Og da kan det bli vanskelig...

Eneste jeg kan anbefale deg da er å gå til en kamerat med brenner og få det brent ut der. For memtest MÅ kjøres fra oppstarten av maskinen. Kan IKKE kjøre i windows.

Og jeg holder fortsatt på 99% av det er minnet ditt. Har hatt dette problemet mange ganger selv, og hver gang har det ikke vært noe problem å få byttet de brikkene/det settet som det har vært feil på.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...