Koffert Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 G/91-modell/Arendal her.Liker å gå lange turer i skogen, sitte foran peisen med vin og lese poetri. Hvilken skole går Arendalsfolka her på da? 8399138[/snapback] Går på Fjære i Grimstad, men har søkt meg til Tyholmen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du skal også på Tyholmen ja? Moro. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Oi oi .. Men vet du hvilke språk man kan lære seg der? Mener å ha lest at, i tillegg til spansk, fransk og tysk, man kan lære seg både russisk, italiensk og latin? Eller har du ikke peil? Bare sånn med tanke på at du er bosatt i Arendal, og kanskje har eldre søsken/bekjente som går/har gått der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Eldste i familien, men jeg har en kamerat på MSN som går der. Kan spørre han. Det ble ikke noe av det i år, fordi det var ikke nok folk som valgte det. Men om nok folk velger det blir det russisk, italiensk og latin. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvilken skole går Arendalsfolka her på da? 8399138[/snapback] har tilbrakt de 3 siste årene på blakstad, men bor for tiden i oslo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå