Gå til innhold

Sørlendinger på forumet, unite!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Nå har det jo vært treff i både Bergen og Oslo (eller er jeg på bærtur). Uansett, det hadde vært greit om vi klarte å gjøre det samme i Sør-Norge. Spørs om vi er så mange da. Uansett, bare si ifra om du er herifra så ser vi om vi får til noe.

 

Er fra Kristiansand selv.

 

Håper at det er noen her da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehehehehh, ikke så mange sørlendiger her nei. Det er godt å se :)

 

I sommerferien ser jeg, og hører noen av dem. Og det er nok, for å si det sånn. Jeg er rimelig lei av folk som snakker sånn her "ererjgkrw" og ser skikkelig rare ut.

Lenke til kommentar
hehehehehh, ikke så mange sørlendiger her nei. Det er godt å se :)

 

I sommerferien ser jeg, og hører noen av dem. Og det er nok, for å si det sånn. Jeg er rimelig lei av folk som snakker sånn her "ererjgkrw" og ser skikkelig rare ut.

8294453[/snapback]

 

Javel, noe av det mer usaklige jeg har hørt på en stund, men det får jo gå.

 

 

Er fra Kristiansand jeg. Har også vært litt nysgjerrig på hvor mange det er av oss sørlendinger her inne.

Lenke til kommentar
Men altså .. Hva legger du/dere i "treff"? Trådstarter er født i 1992 (og jeg et år tidligere), så noen tur på Victoriakjelleren er Phileas Fogg er vel ikke akkurat aktuelt.

8295373[/snapback]

 

kan jo ta en tur på peppes f.eks. også bytur for de som er litt eldre senere på kvelden :)

Lenke til kommentar
Men altså .. Hva legger du/dere i "treff"? Trådstarter er født i 1992 (og jeg et år tidligere), så noen tur på Victoriakjelleren er Phileas Fogg er vel ikke akkurat aktuelt.

8295373[/snapback]

 

kan jo ta en tur på peppes f.eks. også bytur for de som er litt eldre senere på kvelden :)

8295406[/snapback]

Får skaffe falsk leg, da. En av de eldre, ftw!

Lenke til kommentar
Får skaffe falsk leg, da. En av de eldre, ftw!

8295422[/snapback]

er du 92modell, så er det ikke mange som tror på deg uansett tror jeg :p

8295429[/snapback]

Er født i 91, og får kjøpt snus overalt. Dog har jeg aldri prøvd å kjøpe alkohol selv, kanskje jeg skal gi det en sjans. Jeg blir alltid bedt om å vise legitimasjon på at jeg er under 16, når jeg skal ta buss. Og kjenner flere som lurer på om jeg kødder når jeg sier at jeg er femten. Så jeg vil si at jeg ser moden ut for alderen, ja. :)

Lenke til kommentar
hehehehehh, ikke så mange sørlendiger her nei. Det er godt å se :)

 

I sommerferien ser jeg, og hører noen av dem. Og det er nok, for å si det sånn. Jeg er rimelig lei av folk som snakker sånn her "ererjgkrw" og ser skikkelig rare ut.

8294453[/snapback]

 

Javel, noe av det mer usaklige jeg har hørt på en stund, men det får jo gå.

 

 

Er fra Kristiansand jeg. Har også vært litt nysgjerrig på hvor mange det er av oss sørlendinger her inne.

8294510[/snapback]

Første forumregel: trevakt er en tulling, bare overse han :wee:

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...