Gå til innhold

Lodde eject-knapp på DVD. Hvor skal det loddes?

Anbefalte innlegg

Hei!

Til prosjektet mitt (se signatur) skal jeg stealthe (riktig skrevet?) DVD-rommen min. Jeg trenger dog deres hjelp til å se hvor det skal loddes. Har funnet frem tre dugelige bilder, hvor jeg har funnet to aktuelle plasser. En hvor det står Open og Close (ca. på midten) og et annet sted det står eject.

Kan dere hjelpe meg?

b1.jpg

b2.jpg

b3.jpg

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner de punktene hvor den lille knappen er loddet fast i, så fat den en liten ledening eller noe ledendes, og kortslutter du de forskjellige punktene som er, når du har funnet ut hvilken av de som åpner og lukker cdromen så er det bare å lodde på ledninger på de.

Lenke til kommentar
Du finner de punktene hvor den lille knappen er loddet fast i, så fat den en liten ledening eller noe ledendes, og kortslutter du de forskjellige punktene som er, når du har funnet ut hvilken av de som åpner og lukker cdromen så er det bare å lodde på ledninger på de.

8295353[/snapback]

Hva skjer hvis jeg kortslutter feil punkter? VIl ikke ødelegge heller!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å prøve nå. Startet opp pc-en med skuffen ute, den gikk automatisk inn, men ville ikke ut igjen når jeg brukte knappen. Noen som har opplevd liknende? Det virker som om den innerst inne vil ut, men at den blir stanset, noe som er litt rart da den kom seg inn.

Antar det ikke gjør noe at den står på hodet?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...