Goscinny Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei! Til prosjektet mitt (se signatur) skal jeg stealthe (riktig skrevet?) DVD-rommen min. Jeg trenger dog deres hjelp til å se hvor det skal loddes. Har funnet frem tre dugelige bilder, hvor jeg har funnet to aktuelle plasser. En hvor det står Open og Close (ca. på midten) og et annet sted det står eject. Kan dere hjelpe meg? Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du finner de punktene hvor den lille knappen er loddet fast i, så fat den en liten ledening eller noe ledendes, og kortslutter du de forskjellige punktene som er, når du har funnet ut hvilken av de som åpner og lukker cdromen så er det bare å lodde på ledninger på de. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Funker det på samme måte med slimline slotload-drev? Hvordan er de å åpne, og er de nogenlunde like når det gjelder loddepunkter inne? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Vet ikke ossen der et på slim, men tipper at det er samme opp sett. Du må nok kortslutte denne meg ring rundt mot en av de andre punktene. Når du har funnet ut hvilken som åpner, så er det bare å lodde på ledninger på de to. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Du finner de punktene hvor den lille knappen er loddet fast i, så fat den en liten ledening eller noe ledendes, og kortslutter du de forskjellige punktene som er, når du har funnet ut hvilken av de som åpner og lukker cdromen så er det bare å lodde på ledninger på de. 8295353[/snapback] Hva skjer hvis jeg kortslutter feil punkter? VIl ikke ødelegge heller! Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har ikke ødelagt noen av mine dvd spillere og brennere jeg har tuklet med. Det er 4 punkter som er fra den knappen tror 2 av dem er bare til å holde knappen fast, og de to andre er de du skal kortslutte. Tror jeg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 AV de fire strekene innenfor den rundingen? Det er jo dog ikke akkurat der knappen er, da :s På bilde nummer to er knappen BTW den hvite litt store saken, om dere ikke har skjønt det enda. Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Veldig dårlig fortalt av meg, sorry Dette forklarer vel litt mer? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Okay, takk Hellemyr! Hva skjer om punktene av formodning ikke skulle være riktige? Goscinny Endret 2. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den hvite tingen med rød strek rundt er vel knappen som man åpner cdromen? Om den ikke er, så blir det helt feil. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Yes, stemmer det. Virker jo logisk at det er der punktene må være, da. Men dersom punktene er feil og jeg kortslutter dem, kan det være jeg må kaste DVD-rommen, da? Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Joda, om de punktene jeg ringet rundt ikke er til den knappen som utløser cdromen, så kan det kansje gå riktig ille. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Først, hvilken DVD-rom har du? Det kan være stor forskjell på de forskjellige DVD-rom, du kan se hva jeg har gjort Her Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Det er en Samsung SD-616, om det hjelper, DJ Ovin. Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Bestemte meg for å prøve nå. Startet opp pc-en med skuffen ute, den gikk automatisk inn, men ville ikke ut igjen når jeg brukte knappen. Noen som har opplevd liknende? Det virker som om den innerst inne vil ut, men at den blir stanset, noe som er litt rart da den kom seg inn. Antar det ikke gjør noe at den står på hodet? Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Har nå funnet ut hvilke punkter som skal kortsluttes og Hellemyr hadde rett. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Takk til alle som har deltatt her, særlig deg, Hellemyr Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå