Gå til innhold

Skifte gamertag/nick på 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat det synes jeg er ræva. når jeg laga profilen så kunne jeg ikke velge den gamertagen jeg ville ha pga noen andre brukte den, så jeg bare skrev noe fort å tenkte og endre det senere, men neida, det må man vist betale for.

8295025[/snapback]

 

Det er jo for å forhindre at folk endrer nicket sitt hele tiden.

Lenke til kommentar
akkurat det synes jeg er ræva. når jeg laga profilen så kunne jeg ikke velge den gamertagen jeg ville ha pga noen andre brukte den, så jeg bare skrev noe fort å tenkte og endre det senere, men neida, det må man vist betale for.

8295025[/snapback]

Da er det vel bedre å bruke det du ville ha, men legge til noe til slutt? F.eks. "90", om det er fødselsåret ditt.

Men allikevel, er jeg litt enig med deg.

Lenke til kommentar

Gamertaggen din er din identitet på Live. Hadde det vært gratis hadde vi fått tilstander som jeg har på min msn, hvor folk endrer nicket sitt hele tiden og jeg har ikke peiling på på hvem det er. Og det er bare så utrolig irriterende.

 

akkurat det synes jeg er ræva. når jeg laga profilen så kunne jeg ikke velge den gamertagen jeg ville ha pga noen andre brukte den, så jeg bare skrev noe fort å tenkte og endre det senere, men neida, det må man vist betale for.

8295025[/snapback]

 

Og ikke for å være frekk eller spydig, men dette er din egen feil. Å skylde på hvordan systemet fungerer blir for dumt.

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom du ikke har opparbeidet deg så mange savegames eller høy gamerscore, kan du jo simpelten opprette en ny mailadresse, og lage en ny gamertag. Det er snakk om 65,- kroner her, og det er knapt nok en øl på Aker brygge.

 

Jeg er dog strålende fornøyd med at folk ikke kan bytte tags helt uten videre, med samme grunn som folk har nevnt over.

Lenke til kommentar
Det dere sier der hadde ikke jeg tenkt over, da virker det ikke like dumt likevel. men de burde ihvertfal advare om det koster 800ms points å endre nicket sitt igjen.

8298387[/snapback]

Det er jeg forsåvidt enig med deg i. Det reklameres med hvor enkelt det er å endre gamertag, og det er veldig enkelt. Men det kommer ikke frem før et stykke ut i prosessen at det faktisk koster penger. Så akkurat der kunne nok informasjonen vært noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...