Holmgr3N Skrevet 15. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2002 Funker det å bruke Z-560 i en stue på 30 kvadratmeter? tenker da på musikk. Er det brukbart..? Så ekstremt kresen er jeg ikke, men hører forskjell på god , ekstremt bra og litt mindre bra.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 15. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2002 30 kvadrat? Har selv testa en Z-680 i et nesten like stort rom og det funka FETT.. Lyden fyllte rommet uten problemer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2002 Hva mener du med brukbart da? Transparens? Detaljseperasjon? <insert floskel fra en kulørte pressen her>? Det vil nok fylle rommet, ja. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Ok, så det vil fylle rommet med lyd.. Subben klarer seg? Har et Live5.1 bør jeg bytte det mot for eks. Audigy2 eller terratec SKY5.1? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Flere meninger da folkens.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Det anlegget kunne fullt hva som helst med lyd :smile: Har det selv, men hvorfor ikke satse på storebror som er 5.1? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 hehe, jeg har Z-560 fra før.. Og jeg lurte på hvor bra det klarte seg i litt større rom, en rommet mitt som ikke er stort.. Men bør jeg bytte lydkort? til Audigy2 eller SKY? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Hvilken gevinst vil du ha ved å skifte ut lydkortet? Hvis du kun er interessert i musikk og evt. film, er det ingen vits, IMO. For spill er Audigy mer avansert enn Live! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 ok, så det er da ingen vits eller ingen "kvalitet" på musikk å hente ved å bytte til A2... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Det er det sikkert noen som er uenige med meg i, men jeg mener at det ikke er noen vits, nei. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Alt kommmer an på hva du forventer. Personlig har jeg hørt surrond anlegg til nærmere hundre tusen ha problemer med å fylle opp et rom skikkelig. Spesielt subwoofere har problemer. Her trengs det ofte to eller flere. Iallefall når vi snakker om slike arealer... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Huh? 30 m^2 er da ikke allverden. Dog, m^3 nevnes ikke og det har en viss betydning (særlig hvis det er en av disse gamle bygårdene med ~3m takhøyde), det samme har møbleringen og rommets form. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Rommet er rektangelt.. ca 30 m^2.. opp til taket vet jeg ikke, men det er ikke så høyt.. vil tippe 2,2 2,3 meter.. Skal flytte anlegget ut i stua på nyttårsaften.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Ah, nyttår. Fæst => masse folk, ja? Da kan det bli problemer, muligens. Men det funker sikkert fett. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 hmm, det går nok bra trur u? håper det! ikke no skikkelig fest uten anlegg som klarer å spille av musikk litt onkli vertfall :razz: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 Ikke verre enn å bære det inn og teste i forkant. Kan du spille så det gjør vondt i øra og naboen kommer på døra, vil det nok gjøre susen. :smile: Men jeg tror nok det vil gå bra. Har vært på fester på 29m^2-rom med DTT2500 som lydkilde, og det har funket fett. Rommet på toppen av tegningen. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2002 taker for gode svar... tror nok det skal gå bra... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2002 Bestiller Audigy2 nå... Noe jeg ikke bør gjøre? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har prøvd anlegget i stua. Sammen med mitt nye Audigy2 var jeg mektig imponert! Syns lyden blei bedre en det var på rommet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå