LucarioX Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 http://gamereactor.no/nyheter/108216/Sonic+f%E5r+en+pause/ Hmm, gleder meg til å se hva vi får se. Kanskje et stort adventure spill? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Sonic er ikke det det en gang var. Det nye spillet til PS3 og Xbox 360 + det til Wii, er absolutt ikke mye å skryte av. Dette er min personlige mening. Om noen synes spillene er veldig bra, så er flott! Og jeg respekterer det Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Er jeg den eneste som synes at Sonic heroes er av det bedre slaget? Endret 2. april 2007 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Med tanke på at Sonic The Hedgehog også skulle være en fornyelse av Sonic, må jeg si meg noe kritisk. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Sonicspillet på PS3 og 360 likte jeg ikke. Det på Wii var imidlertid ganske moro etter min mening. Ingen tidløs klassikker, men ga mange timer med moro. Endret 2. april 2007 av P1ay Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 De første spillene til sega(?) var i mine øyne gode som gull, men jeg må si at jeg har blitt skuffet av de nyere versjonene! Håper de faktisk klarer å komme med noe som er litt revolusjonerende, eller noe som kan gi meg den gode følelsen igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Sonic i 3D form har funket utrolig dårlig, og med mindre de har planer om å bringe han tilbake som en 2D-platformer hopper jeg glatt over nye prosjekter. Lenke til kommentar
lerry Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er jeg den eneste som synes at Sonic heroes er av det bedre slaget? 8294749[/snapback] Nja, Sonic Adventure 1 og 2 til Dreamcast var mye bedre. Klart beste 3D Sonic spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå