omjorgensen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei. Føler meg rimelig lost når det oppstår det minste problem på dataen, og samboeren min er ikke fornøyd med humøret mitt nå , så jeg håper det er noen her som har en god ide for å hjelpe meg. Saken er at jeg flyttet pc'en noen meter, og derfor dro ut alle ledningene. Har koblet alt sammen igjen (og dobbeltsjekket at det er riktig et utall ganger nå..) Alt funker som det skal bortsett fra lyden. Høytalerne (Creative SBS 380) har strøm. Hva kan ha skjedd? har ikke gjort noe med pc'en annet enn å plugge ledningene ut og inn igjen.. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hei. Har du et eget lydkort eller er det integrert i hk? Endret 3. april 2007 av DataFjotten Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hey Har du sjekket at du har plugget inn i riktig sted? Hvis du har koblet pluggen til hovedkortet og du har et lydkort vil lydkortet overstyre HK. Derfor er det viktig at du plugger den til lydkortet og ikke HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå