Inverno Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jeg fikk nettopp en ring, og vet veldig lite om disse greiene så jeg lurer på hvilken hand og finger jeg skal plassere den på.. det er en sølvring og kan justeres, så jeg kan ha den på hvilken-som-helst finger.. (håper dette er riktig forum kategori..) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er det ikke greiest med høyre/venstre ringfinger da? Andre fra høyre på høyre hånd, andre fra venstre på venstre hånd. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Nesten alle har vel ringen på ringfingeren ... Hvilken hånd er det ikke så nøye med. Endret 2. april 2007 av moone Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 tro ihvertfall at gifteringer skal være på venstre ringfinger eller så kan du ha den hvor som helst der den passer! Lenke til kommentar
Lettmel Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vandrer selv rundt med en sølvring på høyre pekefinger og en på venstre ringfinger, så det går vel egentlig for det samme, så lenge det er komfortabelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå