xcyber Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som vet hva den kabelen heter? med seriell/usb utgang.. ser på ebay dem selger odb2-connectors? men er det bare på nyere biler det sitter odb2-kontakter? Trenger å få kjøpt en slik kabel så jeg får lest ut feilkodene på bilen min for å finne ut hva som er feil uten å betale i dyre dommer på ett verksted.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har du sjekket om det er mulig å ta blinkdiagnose? Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har du sjekket om det er mulig å ta blinkdiagnose? 8295398[/snapback] ehm.. hvordan gjør man det? aldri hørt om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Blinkdiagnose er at man kobler sammen noen ledninger enten rundt dash bord eller i motor rom og så slår på tenningen uten motoren i gang og teller antall blink i motor lampa ved speedometeret, jeg kan sjekke dette for deg når jeg kommer hjem fra påskeferie. Hvilken motor har du? Endret 2. april 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Blinkdiagnose er at man kobler sammen noen ledninger enten rundt dash bord eller i motor rom og så slår på tenningen uten motoren i gang og teller antall blink i motor lampa ved speedometeret, jeg kan sjekke dette for deg når jeg kommer hjem fra påskeferie. Hvilken motor har du? 8297380[/snapback] det er bensinmotor 1,6 liter.. men det blir sikkert mange blinker å holde styr på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Neida, lange blink betyr 10-ere og korte blink betyr 1-ere f.eks. __------__------__--__--__--__ noe slikt, her viser jeg kode 23. om dette ble leselig da... opphevet felt er da lyset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Blinkdiagnose er ikke mulig på din bil. du må innom ett verksted. Datakontakten er i overkant av relè boksen over pedalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå