normal Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Fant gode priser på musikk og film her. Men dette er vel for godt til å være sant i denne kommuniststaten? :razz: Så jeg regner meg jeg får et genyr slengt i fleisen så snart jeg prøver på å spare noen penger her? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Du har lest de 10000 andre trådene om dette? Kortversjon: Vareverdi under 200NOK => intet gebyr, ingen moms Vareverdi lik eller over 200NOK samt at pakken blir oppdaget i Postfortolling => 24% moms på vareverdi og frakt, pluss 62NOK for å fortolle selv, eller 149NOK for å la Posten gjøre jobben. Og dette er vel ikke den rette plassen for denne tråden? Edit: Leif. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-12-15 23:03 ] Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har selv bestilt masse derfra. Såvidt jeg vet bør du holde deg under 200kr... Så slipper du ekstra avgifter og slikt noe. Masse bra priser der. Anbefaels! Lenke til kommentar
dalri Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Vet du hvor lang tid det tar å få en pakke fra USA og hjem? Bestilte litt av hvert på http://www.mp3playerstore.com til bilen min. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Kan ta alt fra en uke til flere måneder, etter hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Mojo med folk som ikke sjekker linker før de svarer :smile: Play.com sender fra england (hence priser opptitt i britiske pund), og jeg pleier å få filmene (bestiller en og en :wink: etter 2-4 dager, rett i postkassa. Aldri noen problemer i tollen. Anbefales definitivt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Pirkepirk: Play sender fra Jersey. :smile: Lenke til kommentar
danandre Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hvis man sier at det er en gave kan man bestille for 500kr uten å betale toll. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Nei, gavesendinger gjelder ikke fra firma. Dessuten kan man bli tatt. Og gavesendinger er fritatt for moms. Toll er ikke det samme som moms. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 La meg føye til for n´te gang: Du behøver ikke å kjøpe varer fra Play.com 1 om gangen. Fikk en pakke med 6 filmer buntet sammen med strikk ved postkontoret.. ikke noe ekstra krav der. Har utover det mottatt 2-3 filmer samtidig, de blir alltid pakket hver for seg. Aldri noe problem. Handler der fast. Har hatt behov for kundeservice 2 ganger, og de har vært "outstanding". Høflige og særdeles imøtekommende. I motsetning til Norske webshops, vet Play.com hvordan man skal behandle sine kunder slik at de kommer tilbake. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Må si jeg ble positivt overrasket hvor kjapt jeg fikk pakka mi fra play.com jeg også.. midt i julestria også Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 00:26, skrev Hidden:La meg føye til for n´te gang: Du behøver ikke å kjøpe varer fra Play.com 1 om gangen. Stemmer. De sender alltid en vare "om gangen". Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 betaler dere med visakort?.var ikke meningen og skrike [ Denne Melding var redigert av: Mad_Max på 2002-12-16 01:30 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg gjør det. Men du trenger ikke skrike. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Amazon.co.uk sender som gave dersom du krysser av for det (mottaker må være annen enn betaler). Tanken er vel da at det blir en gave fra en privatperson til en annen. Har ikke prøvd dette selv, så vet ikke hvordan/om det fungerer Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Det siste der var jo genialt. Ser ikke noe galt i å gjøre det på den måten.. hmmm, forretningside??? :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 01:37, skrev Qrt_:Amazon.co.uk sender som gave dersom du krysser av for det (mottaker må være annen enn betaler). Tanken er vel da at det blir en gave fra en privatperson til en annen. Har ikke prøvd dette selv, så vet ikke hvordan/om det fungerer Dette kan gjøres fra USA også http://www.amazon.com Merk av får gave(koster deg ca 2$ men du sparer moms og postens #"¤%"#¤%"!¤%"#%%#&//()/ fortollingsgebyr) så sender du den til kompis av deg eller nabo. Gjør dette selv og det funker utmerket. Hørt om noen som har blitt busta men det er rykter og aldri fått bekreftet. Alle usikre kan bare bestille en vare som koster akkurat sånn at du må betale toll for å sjekke. PS: Spill er det en limit på 400 kr og bøker, blader osv er momsfritt Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 04:41, skrev DMPoWer:PS: Spill er det en limit på 400 kr Nei! Nå kommer LarsC og halshugger deg - fordi du har ikke fulgt med i de forrige import-trådene der det kommer frem at det ikke er en 400-kroners grense for spill. Se forresten ID:68 her. [ Denne Melding var redigert av: BBC på 2002-12-16 07:59 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Heh. Slemme mannen. Jeg har da ikke tenkt å halshugge noen. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå