Sittman Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har tenkt hardt og lenge på det her, men kommer ikke på hva serien het. Det eneste jeg husker er at jeg lå og så på serien før skolen på tv3 når jeg var rundt 8-10 år. (altså 7-9 år siden) Så tipper serien ble laget på midten av 90-tallet. Serien handla om en sjørøver, som skulle samle x antall spesielle krystaller. Det var også en "svart kraft" som var etter dem. Kan også huske at det var noen fyrtårn, men ikke hva de fyrtårnene hadde å si for historien. Men de var ganske sentralt. Vet det er meget lite informasjon, men kanskje jeg har flaks og en av dere så på samme serien før og husker navnet. Hadde vært utrolig artig å sett serien igjen Takker for alle svar, og jeg beklager for at jeg ikke har mer info og komme med Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hmm... Synes jeg husker en lignende serie... Sinbad ettellerannet? Mulig det er helt feil, men... Håper det hjelper! Leno Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hmm, kan det være "The Pirates of Dark Water" ? Søkte litt rundt, og kan virke som om det er det du mener... vet ikke om det er noe fyrtårn der da. Mvh, Kåre aka SiQux Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Har søkt litt etter det du foreslo. Og det var meget riktig! Tusen takk Gratis BJ til deg! Endret 2. april 2007 av Sittman Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Oioioi, jeg husker jeg hadde dilla på den serien når jeg var liten. Jeg tror jeg så på det hver dag Husker det også var litt skummelt ^^ Hadde vært arti å få sett på det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå