totten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har en amd 64 754 cpu nå men har lyst på mere cpu kraft. Har et ati radeon x850 agp kort og 2 gb. ddr400 ram. Jeg driver med video redigering og synes cpuen er for svak. hvis jeg kjøper et Asrock 4CoreDual-VSTA hovedkort og en dual cpu fra intel men beholder rammen og skjermkortet. Er denne oppgraderingen å annbefale? Vil det bli for mange flaske halser i systemet? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Vil det bli for mange flaske halser i systemet? Det er jo et interessant eksempel på oppgradering du foreslår Tipper du vil merke betydelig forskjell, men har du 2x1GB ddr? Flaskehalsen tror jeg kan være harddisken i dette tilfellet (som det ofte er...), du nevner ikke hva du kjører med? Hva med overklokking? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har en amd 64 754 cpu nå men har lyst på mere cpu kraft.Har et ati radeon x850 agp kort og 2 gb. ddr400 ram. Jeg driver med video redigering og synes cpuen er for svak. hvis jeg kjøper et Asrock 4CoreDual-VSTA hovedkort og en dual cpu fra intel men beholder rammen og skjermkortet. Er denne oppgraderingen å annbefale? Vil det bli for mange flaske halser i systemet? 8293645[/snapback] Hekt ok hk, har det samme hket selv i serveren bortsett fra at mitt ikke har støtte for quadcore som ditt har. Helt ok ytelse, ingen vits i å pakke ddr2 på det. Yter ikke noe spesiellt bedre. Og ytelsen blir bra mye bedre enn med ditt amd system. Kjøp deg en e4300. Så kan du klokke litt også. Lenke til kommentar
totten Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har en amd 64 754 cpu nå men har lyst på mere cpu kraft.Har et ati radeon x850 agp kort og 2 gb. ddr400 ram. Jeg driver med video redigering og synes cpuen er for svak. hvis jeg kjøper et Asrock 4CoreDual-VSTA hovedkort og en dual cpu fra intel men beholder rammen og skjermkortet. Er denne oppgraderingen å annbefale? Vil det bli for mange flaske halser i systemet? 8293645[/snapback] Hekt ok hk, har det samme hket selv i serveren bortsett fra at mitt ikke har støtte for quadcore som ditt har. Helt ok ytelse, ingen vits i å pakke ddr2 på det. Yter ikke noe spesiellt bedre. Og ytelsen blir bra mye bedre enn med ditt amd system. Kjøp deg en e4300. Så kan du klokke litt også. 8294246[/snapback] Kjører på en ide 133 disk tror jeg skal prøve det. Takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå