ponnihest Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Er usikker på om jeg har lagt dette ut her før, tror ikke at jeg har lagt det på bildekritikk i allefall Har hentet det frem i dag for å printe det ut og henge det på veggen til den siste bileieren Tatt rundt disse tider i fjor. Lagt på et grønt filter i PS. Tatt med en eller annen Fuji-film og Lomo LC-A. Jeg liker fargene og motivet... Fargene blir vel uansett ikke like fra skjerm til skjerm Endret 2. april 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ble kanskje litt vel lilla? Men likte bildet, for all del! Og du kan sikkert croppe det slik at bilen er midt i bildet! Ellers et flott bilde=) Endret 2. april 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
tness Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ser ut som et bilde fra 70 tallet. Som har ligget og gulnet i en skuff. Bilen er vel en 80-82 modell passat, og kan vel gå under samme tidsepoke, Likte bildet jeg, litt 70 retro over det. Endret 3. april 2007 av tness Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hei, og takk for tilbakemeldinger Skrev ikke at filmen ble kryssfremkallet, derfor magentastikket. Originalt er det mye mer lilla enn det er her (Det er en Polo, ikke så lett å se bakfra ) Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (Det er en Polo, ikke så lett å se bakfra ) 8298350[/snapback] Jo da. Det står så tydlig på høyre side atte. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Kul retrostil over bildet, men likte verken fokusen eller den svarte flekken nederst på bildet. Endret 7. april 2007 av mclp- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå