IgNerA Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Her sitter jeg og erger meg skykt og tenker hvem pokker har funnet på denne teite løsningen jeg snakker da om montering av cpu vifte med den løsningen (veit ikke om den har noen navn) Men den jeg mener er da som følger, 4skruer du må presse hardt ned og vri en vei;P. Jeg har nå fått ned 3stk og hk er litt bøyd(dette veit jeg det pleier og bli med denne løsningen). Det som er problemet er at jeg ikke får ned den siste. Om noen har en løsning på problemet så hadde det vært fint, ellers får jeg bare presse mer;) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) vifte? hvilken...stockkjøleren du mener eller noe som du har kjøpt utenom? hadde vært greit å vite! Endret 2. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hehe, satt å knotet med det samme her om dagen. Kan ikke si jeg likte løsningen selv, spesielt ikke når det blir liten plass til fingrene(Big Typhoon var jo litt...stor?!?). Måtte løsne PSU'en får i det helt tatt å få ned i siste "skruen". Ble litt for plastikkløsning for at jeg kan gå god for den. Trivdes mye bedre med de litt eldre løsningene. Litt vanskeligere i seg selv, men man slapp å presse så voldsomt som man må med den løsningen som er nå. Følte HK kunne knekke når som helst, men det gikk til slutt:-) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ah, det er de grusomme festeklipsene på stock-kjøleren... åh dæven som jeg hater dem! Klarte ikke så den til å sitte så jeg kjøpte likegjerne ny kjøler i stedet jeg Men det går vel egentlig bare du trykker hardt og holder på bunnen av hovedkortet så det ikke brekker. I manualen til stock-kjøleren står det at den skal monteres etter at hovedkortet er i kassa, men det er bare tull, jeg kan i alle fall ikke skjønne at det gåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå