ponnihest Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hei! En liten stund siden jeg har lagt ut noe, men gjør det nå Dette er et motiv jeg kjører forbi hver enda dag, liker det naustet så godt, men har ikke fått til noe OK bilde før nå. Synes jeg da. Vennligst se bort fra den ekle rammen rundt det Jeg liker det gammeldagse preget... Bombe Objektivet det er tatt med (hehe) er et som jeg har laget selv, som sikkert en del har fått med seg. Huset er et 350D. Alle tilbakemeldinger, positive som negative er velkommen Endret 2. april 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvordan har du laget objektivet? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Hvordan har du laget objektivet? 8293872[/snapback] Søk etter mine tråder, ligger en prosjekttråd under 'Annet'. Lenke til kommentar
tness Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ser ut som et bilde som kunne ha vært tatt tidlig på 1900 tallet eller før. Så i mine øyne så har du lyktes veldig bra med og få et gammel preg ut av motivet. Lenke til kommentar
Esp0r Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Regner at det er tatt med den hjemmemekka lomo-linsa? Kult. Jeg kunne tenkt meg å se en versjon av bildet med littegrann mer kontrast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå