Spirre Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 skal bygge en liten og BILLIG pc til en kamerat. bruksområde er filmtitting og surfing, ingenting annet. eneste problemet jeg selv kan forutse er tilkoblig til tv og utseende på kabinettet, men når budsjettet er under 3k så kan man ikke være kresen. jeg er mest ute etter tanker, forslag og alternativ til det jeg har satt opp. dersom noen kommer med andre forslag til oppsett så ser jeg helst at alt blir bestillt fra en plass. kabinett kan bestilles fra separat plass da dette vanligvis går under en egen kolli alikevel. kom gjerne med forslag her. helst med psu tv'en det skal kobles til er en hyundai htp 4240. ut i fra det jeg har fått fortalt så har denne masse innganger, inkludert vga, som er det mest interessante her, da microATX hovedkort har dette innebygd. dvd spiller er ikke prioritert, han har en liggende. støy er heller ikke viktig, så lenge man snakker om et normalt nivå Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ja, fikk ett bedre oppsett til 94kr mer ,, 3200+cpu , bedre innebygd grafikk , 1gig ram 160gig hd, antec kabinett med 380w psu handlevogn. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ja, fikk ett bedre oppsett til 94kr mer ,, 3200+cpu , bedre innebygd grafikk , 1gig ram 160gig hd, antec kabinett med 380w psu handlevogn. 8297597[/snapback] Dette var det beste oppsettet hittil. Noe og utsette på Amentino da? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noe og utsette på Amentino da? 8299689[/snapback] Har akkurat kjøpt meg billig-komponenter til en 24/7 pc.. og psu'en jeg fikk ser ut til å være defekt. Har gått 2 uker nå uten at amentio har svart på mailen min. Purret i går, men det er definitivt ikke bra kundeservice å ikke svare. Dette er dog et kjent problem med Amentio så vidt jeg har fått med meg. Men ellers gikk bestillingen raskt og de har ofte de beste prisene. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ja, fikk ett bedre oppsett til 94kr mer ,, 3200+cpu , bedre innebygd grafikk , 1gig ram 160gig hd, antec kabinett med 380w psu handlevogn. 8297597[/snapback] Tror ikke denne Antec'en er med power Lenke til kommentar
orange Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321530 Riktig nok litt dyrere, men her er det mye for pengene. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ja, fikk ett bedre oppsett til 94kr mer ,, 3200+cpu , bedre innebygd grafikk , 1gig ram 160gig hd, antec kabinett med 380w psu handlevogn. 8297597[/snapback] Tror ikke denne Antec'en er med power 8299862[/snapback] jo, 380 Watt psu står det. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321530 Riktig nok litt dyrere, men her er det mye for pengene. 8299924[/snapback] Det blir vel litt som og skyte fluer med kanon tror jeg, til hans bruk. Men ellers var det jo et utrolig bra tilbud Fikk litt lyst på den der jeg.. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 jeg har god erfaring fra amentio ,, fikk alt jeg bestilte ,, for og greit, du kan vel alltids nå folk på telefon Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jeg har god erfaring fra amentio ,, fikk alt jeg bestilte ,, for og greit, du kan vel alltids nå folk på telefon 8304871[/snapback] Godt å høre, i å med at noen av dems priser er veldig rimlige. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Noe og utsette på Amentino da? 8299689[/snapback] amentio svarer IKKE på mail. har prøvd meg før jeg også. du MÅ ringe for at de skal gjøre noe somhelst. og gjerne ringe en gang til. for noen av de folka der er helt inkompitente til å gjøre noe som helst. ellers har de jo stort utvalg og sender varene fort som fy! edit2 : du må jo ha et skjermkort om du har planlagt å bruke s-video eller noe da. edit3 mitt forslag: handleliste Endret 4. april 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noe og utsette på Amentino da? 8299689[/snapback] amentio svarer IKKE på mail. har prøvd meg før jeg også. du MÅ ringe for at de skal gjøre noe somhelst. og gjerne ringe en gang til. for noen av de folka der er helt inkompitente til å gjøre noe som helst. ellers har de jo stort utvalg og sender varene fort som fy! edit2 : du må jo ha et skjermkort om du har planlagt å bruke s-video eller noe da. edit3 mitt forslag: handleliste 8305290[/snapback] Svarer ikke på mail, hva menes med det? Svarer ikke akkurat når du har sendt den, eller tar det lang tid, eller svarer de ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 det er ivertfall 1 mnd siden jeg sente første mail. ikke fått noe svar på den.. har selfølglig sendt mer en 1 mail. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 det er ivertfall 1 mnd siden jeg sente første mail. ikke fått noe svar på den.. har selfølglig sendt mer en 1 mail. 8305940[/snapback] Det er dårlig kundebehandlig- det gir missfornøyde kunder. :!: Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jo, 380 Watt psu står det. 8299937[/snapback] Men om du klikker på kjøpslinken til amentio står det ikke noe om power. Linken til Multicom sier spesifikt "uten strømforsyning", og det er samme varenr. Opplysningene på prisguiden må taes med en liten klype salt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jo, 380 Watt psu står det. 8299937[/snapback] Men om du klikker på kjøpslinken til amentio står det ikke noe om power. Linken til Multicom sier spesifikt "uten strømforsyning", og det er samme varenr. Opplysningene på prisguiden må taes med en liten klype salt. 8306162[/snapback] Okey. Ja riktig. Beklager om jeg hadde feil :!: Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jo, 380 Watt psu står det. 8299937[/snapback] Men om du klikker på kjøpslinken til amentio står det ikke noe om power. Linken til Multicom sier spesifikt "uten strømforsyning", og det er samme varenr. Opplysningene på prisguiden må taes med en liten klype salt. 8306162[/snapback] Okey. Ja riktig. Beklager om jeg hadde feil :!: 8306212[/snapback] Jeg antar Antec 4000 er uten PSU, mens 4400 er med. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) du er så fullstendig rett, da ender hele oppsettet på 2403kr, og du har en 380w power , så du kan kjøpe ett skjermkort viss det blir nødig ! btw.. så kan det hende att mailen din kom ikke gjemmon filtre deres ? :Phehe mange sier pcutstyr har bra service ? tok meg 5 dager før jeg fikk svar derifra:P syns det er litt lenge. komplett har bra service , og mpx funker ,, jeg foretrekker og ringe jeg da og btw så kan du nesten slå til med en 3600x2 innefor 3k:) Endret 4. april 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 det er ivertfall 1 mnd siden jeg sente første mail. ikke fått noe svar på den.. har selfølglig sendt mer en 1 mail. 8305940[/snapback] Det er dårlig kundebehandlig- det gir missfornøyde kunder. :!: 8305970[/snapback] jeg sendte de en mail med en liten endring jeg ville gjøre. jeg hadde god til for det var LENGE til de hadde alle delene inne. ettervert som tiden gikk ble det mindre til til delene var på lager.. fremdeles ikke noe svar. så jeg ringer de! en dame tar telefonen, og sier at hu skal si i fra videre.... ringer 2 dager senere for å se om hu dama klarte det.. NEI!! da måtte jeg gjenta hele greia på ny til denne kundebehandlern også.. han fikk det til idetminste. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 det er ivertfall 1 mnd siden jeg sente første mail. ikke fått noe svar på den.. har selfølglig sendt mer en 1 mail. 8305940[/snapback] Det er dårlig kundebehandlig- det gir missfornøyde kunder. :!: 8305970[/snapback] jeg sendte de en mail med en liten endring jeg ville gjøre. jeg hadde god til for det var LENGE til de hadde alle delene inne. ettervert som tiden gikk ble det mindre til til delene var på lager.. fremdeles ikke noe svar. så jeg ringer de! en dame tar telefonen, og sier at hu skal si i fra videre.... ringer 2 dager senere for å se om hu dama klarte det.. NEI!! da måtte jeg gjenta hele greia på ny til denne kundebehandlern også.. han fikk det til idetminste. 8307315[/snapback] Det var rett og slett dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå