furmyrm Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Spiller:Samsung HR 725. Jeg har en Samsung dvd-recorder, harddisk og dvd, der jeg sliter med at noen programmer jeg har spilt inn på harddisk, ikke kan kopieres på dvd-plate. Jeg får beskjed om at den innspillingen er kopibeskyttet. Av 6 episoder med Hunter så vil den kopiere alle unntatt den første episoden. Jeg har ikke stilt inn på noen kopibeskyttelse. Noen forslag? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei, Jeg har selv en Pioneer DVR-545H som også er en lignende DVD HD-recorder. Problemet du sikter til er ganske kjent fordi det er såkalt "Copy Once" materiale som også bør være omtalt i din brukermanual til DVD-recorderen. Det betyr at selv om du får det kopiert en gang på harddisken så får du det ikke brent ut igjen på DVD (utrolig irriterende ikke sant?). Men det er kun en løsning rundt på problemet som jeg har brukt med hell. Du må rett og slett bruke en software først for å cracke kopibeskyttelsen via en PC. Jeg bruker selv AnyDVD sammen med CloneDVD og det fungerer helt supert. Du kan jo evt. se på denne nettsiden for mer nyttig hjelp. Si fra om dette hjalp deg eller ikke! REDIGERT: Beklager men jeg misforsto deg. Dette vil kun hjelpe deg om du har episodene allerede på kjøpe-DVD. Endret 18. mai 2007 av Bibendum Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Spiller:Samsung HR 725. Jeg har en Samsung dvd-recorder, harddisk og dvd, der jeg sliter med at noen programmer jeg har spilt inn på harddisk, ikke kan kopieres på dvd-plate. Jeg får beskjed om at den innspillingen er kopibeskyttet. Av 6 episoder med Hunter så vil den kopiere alle unntatt den første episoden. Jeg har ikke stilt inn på noen kopibeskyttelse. Noen forslag? 8293253[/snapback] hmm,ikke vært borti dette problemet før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå