EinarEriksen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Europa er nå større en Japan på 3G, med 45 millioner brukere. Og større skal vi bli, ifølge EU. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ihvertfall en gang vi er flere brukere om noe enn Japan. Men likevel tror jeg at Japan har flere muligheter med 3g, enn oss europeere. De ligger et stykke foran oss hele tiden, og det er kjedelig. Lenke til kommentar
tryll1980 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jepp.....asia ligger som regel ett godt hestehode foran oss i nye muligheter og ny teknologi på mobil-fronten Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jepp.....asia ligger som regel ett godt hestehode foran oss i nye muligheter og ny teknologi på mobil-fronten 8293262[/snapback] Jeg ser ikke alltid ulempen ved dette. Jeg observerer f.eks. at veldig mange high-tech asiatiske mobiler er svære og klumpete, mens de blir rimelig fine og fjonge når samme teknologi blir introdusert her Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Europa er nå større en Japan på 3G, med 45 millioner brukere. Og større skal vi bli, ifølge EU. Les mer 8293059[/snapback] synes jeg leste en gang her på Amobil at japan eller var det kanskje Kina som ville heller utvikle 4G istedet for å konsentrere seg om 3G... så eeeeegentlig så er europa LANGT større enn japan/kina... eller? hehe Endret 3. april 2007 av Jomac Lenke til kommentar
stue Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 3g blir jo bare ledd av i japan. Alt for tregt. Det er 4g som gjelder der borte. De er flere år foran oss.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kanskje ikke rart at verdensdelen Europa med sine 730 millioner innbyggere har flere brukere enn landet Japan med "bare" 127 millioner. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Som OML sier, er kanskje litt vagt og sammenligne en verdensdel med ett enkelt land Og er det kun snakk om 3G? Så vidt jeg vet er vel 3G snart ute av bilde i Japan til fordel for raskere tilkoblinger. Så det er vel kanskje ikke så veldig rart at japanerne ikke bruker 3G så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg