Gjest Slettet+1234 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har nylig installert Windows Vista på en datamaskin jeg bruker til å oppdatere en webside. Til dette bruker jeg ActivEdit 4. Etter Vista-installasjonen får jeg ikke frem vinduet med WYSIWYG-editoren. Har hatt samme problem i Opera. Hvor kan jeg få lastet ned kontroller slik jeg får brukt editoren? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 It's an ActiveX DHTML editing component that embeds into a HTML form, almost exactly the way a textarea does. ActiveX virker vel bare med IE. Kan det være at kodingen er dårlig og at den ikke virker i IE7, eller virket det i IE7 før/på andre PCer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 It's an ActiveX DHTML editing component that embeds into a HTML form, almost exactly the way a textarea does. ActiveX virker vel bare med IE. Kan det være at kodingen er dårlig og at den ikke virker i IE7, eller virket det i IE7 før/på andre PCer? 8326105[/snapback] Virker hverken i IE7 eller Opera, men fungerer fint i f.eks. IE6. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva med å oppgradere til v.5? Hva med å sende en epost til support hos selskapet som har solgt deg ActiveEdit? Hva med å gå over til noe annet, f.eks.; http://freetextbox.com/default.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå