PgUp Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hehe.. Kan ikke forvente mye seriøst med en sånn førstepost.. Lureste jeg har gjort er vel å holde meg borte fra narkotika, røyk alkohol og wow. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Å gå over fra IE til Firefox 8293983[/snapback] masse rart. den aller lureste er og ha posta i den tråden her. og gott over fra ie til firefox. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det lureste jeg har gjort er å holde meg i live, slik at jeg kan fortsette å gjøre lure ting. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Når jeg leser i denne tråden tenker jeg bare på de "ikkelure" tingene jeg har gjort.. *tenke, tenke* Ja, det må være den gangen jeg kose pratet med lærern min og fikk fri de to siste dagene før juleferien for å jobbe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Latt være å poste i denne tråden. Damn! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Bli medlem av diskusjon.no Neida, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 har vel ikke gjort noe særlig lurt i livet mitt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Å gå over fra IE til Firefox 8293983[/snapback] Nesten samme her: Gått over fra IE til Firefox til Opera. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Denne tråden går under begrepet "Telletråd" som OT-baren har en tendens til å fylle seg opp av. Emnet åpner ikke for diskusjon, og tråden stenges deretter. Kommentarer til moderering skal som vanlig tas på PM, og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg