morgenutgaven Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Rykter om turbulens til tross - nå ser Apple likevel ut til å holde den lovede tidsfristen for lansering av OS X Leopard. Les mer Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg er svært interessert i hva Apple kan levere i juni. Jeg ønsker de svært lykke til og håper de vil gjøre fremtidige Apple-kjøpere, slik som meg, glade. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kan ikke de gi slutt på iAlt bølgen snart? Minner meg om all stupid1ty skiten (honnør til Simen1) snart om de ikke skjerper seg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Kan ikke de gi slutt på iAlt bølgen snart? Minner meg om all stupid1ty skiten (honnør til Simen1) snart om de ikke skjerper seg. 8292895[/snapback] Vi som forbrukere sin feil egentlig. Så revulasjonen ipod i går på discovery. Hadde det ikke vært for den nye Imac, Ipod og Itunes hadde nok aldri apple overlevd Jeg har også planen om å bruke itunes den dagen de tar bort drm. For jeg vandrer ikke rundt med en dings ved navn ipod. Men selve itunes programmet ser bra ut Kanskje ta en titt på det... i framtiden ett sted ;P Endret 2. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nå har de vel begynt å bruke applesymbolet istedet for i-en på noen produkter (apple-tv f.eks) Skal vel ikke se vekk fra at iPhone blir (apple)phone heller? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nå har de vel begynt å bruke applesymbolet istedet for i-en på noen produkter (apple-tv f.eks) Skal vel ikke se vekk fra at iPhone blir (apple)phone heller? 8294285[/snapback] Da hadde de sluppet unna navn problemet i vertfall Pussig at de ikke ville kalle det ITV Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har også planen om å bruke itunes den dagen de tar bort drm. Det har nå skjedd, eller ihvertfall delvis: http://www.apple.com/pr/library/2007/04/02itunes.html Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har også planen om å bruke itunes den dagen de tar bort drm. Det har nå skjedd, eller ihvertfall delvis: http://www.apple.com/pr/library/2007/04/02itunes.html 8301809[/snapback] men må betale nesten dobbelt og det er uaksepttabelt. Samt liker jeg ikke aac filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå