Flimzes Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har et "fungerende" T20 batteri, det eneste er at det varer i ca 8min fra 100-0%, og så varer det ca 8min til. Jeg lurte på om jeg kunne skifte cellene i dette batteriet, og hvor jeg kunne få tak i celler av riktig størrelse, har sjekka elfa og et par andre sider, men den nermeste var riktig ampermengde, men feil dimensjoner. Bilde Batteriet er ca 8-10cm langt, og ca 4-5cm bredt. Batteriet ser todelt ut på bildet. Og det er antakeligvis tre celler i hver halvdel. Noen som kan sende linker til passende celler, hva slags celler jeg trenger og hva de koster evt hvor de kan kjøpes. Hver celle blir vel ca 1*4cm. Jo mer amper jo bedre. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har et "fungerende" T20 batteri, det eneste er at det varer i ca 8min fra 100-0%, og så varer det ca 8min til. Jeg lurte på om jeg kunne skifte cellene i dette batteriet, og hvor jeg kunne få tak i celler av riktig størrelse, har sjekka elfa og et par andre sider, men den nermeste var riktig ampermengde, men feil dimensjoner. Bilde Batteriet er ca 8-10cm langt, og ca 4-5cm bredt. Batteriet ser todelt ut på bildet. Og det er antakeligvis tre celler i hver halvdel. Noen som kan sende linker til passende celler, hva slags celler jeg trenger og hva de koster evt hvor de kan kjøpes. Hver celle blir vel ca 1*4cm. Jo mer amper jo bedre. 8292671[/snapback] Batterier er ikke så skrekkelig dyre Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har et "fungerende" T20 batteri, det eneste er at det varer i ca 8min fra 100-0%, og så varer det ca 8min til. Jeg lurte på om jeg kunne skifte cellene i dette batteriet, og hvor jeg kunne få tak i celler av riktig størrelse, har sjekka elfa og et par andre sider, men den nermeste var riktig ampermengde, men feil dimensjoner. Bilde Batteriet er ca 8-10cm langt, og ca 4-5cm bredt. Batteriet ser todelt ut på bildet. Og det er antakeligvis tre celler i hver halvdel. Noen som kan sende linker til passende celler, hva slags celler jeg trenger og hva de koster evt hvor de kan kjøpes. Hver celle blir vel ca 1*4cm. Jo mer amper jo bedre. 8292671[/snapback] Batterier er ikke så skrekkelig dyre 8292833[/snapback] Ikke dyre Jeg synes 1300kr+ er ekstremt dyrt... Men ikke like dyrt som før, da var det 1500 http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/...49?OpenDocument Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Må ikke bestille fra leverandør da.. det er jo.. galskap! EET Men mulig du ikke får bestilt derfra med mindre du er et firma da :/ Endret 2. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Det var jo "bare" 900kr.... Fortsatt way over det jeg har råd til... Noen som har erfaring med det nettstedet her Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Ingen som har tips til nettsteder der de kan selge løse celler, eller et sted der de selger billige batterier, gjerne fra utlandet om du har noen erfaring med det Lenke til kommentar
rozon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ingen som har tips til nettsteder der de kan selge løse celler, eller et sted der de selger billige batterier, gjerne fra utlandet om du har noen erfaring med det 8332379[/snapback] Altitec selger billigere batterier. Li batterier er ikke noe å klusse med hvis du ikke har en del bakgrunn til dette. En kortslutting og du har en brann som ikke er lett å slukke. Bare som en liten advarsel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå