Varmo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Denne utgivelsen hadde jeg helt glemt, men regner med at jeg skal bestille en pakke med volum 1 og 2 som var på den ene siden som er linket til oppe på forrige side. Endret 5. oktober 2007 av Termometer Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Uff dette er en gammel tråd, Men har det ikke kommet noe mer?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 De norske utgavene er såvidt jeg vet "basert" på den britiske utgivelsen, og der har det heller ikke kommet mer enn de episodene som er utgitt her. Veldig skuffende, USA har jo alt utgitt for lengst. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kanskje på tide å sende en ny mail, 4 år senere? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 De norske utgavene som har kommet så langt har vært skuffende. Laaaaangt færre episoder enn de amerikanske utgavene. og til Nevnarion: DVD utgivelsene i USA er IKKE komplett. Det som er utgitt i USA (Volume 1-3) dekker ikke alle episodene i serien (75 av 100 er utgitt hittel hvis jeg har forstått riktig), og det virker ikke som Disney eller distributøren vil gi ut flere da Volume 3 (som er den siste boksen som ble utgitt) ble utgitt i 2007. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gummy Bears(Bompi Bjørnene) og talespin er to andre serier fra Disnet jeg kunne tenke meg å kjøpe.Har kjøpt Snipp og Snapp Vol.1-3. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Talespin (Luftens helter) og Gummy bears (Bompi Bjørnene) er også utgitt i USA, dog.... som med de andre seriene... ikke komplett (siste utgivelse var i 2007, og det ser altså ikke ut til at Disney vil satse på å utgi resterende episodene). Slik det ser ut, er det kun 1-2 bokser pr. serie som mangler. Bompi Bjørnene, Volume 2 ble kansellert i USA.... første volumet solgte dårlig. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Som jeg savner DuckTales, Talespin +++ Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvor digg hadde det ikke vært med en blu-ray utgivelse med alle episodene.. AAAhhh, hvor feil blir det å se denne med engelsk tale? Er billig på Play.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvor digg hadde det ikke vært med en blu-ray utgivelse med alle episodene.. AAAhhh, hvor feil blir det å se denne med engelsk tale? Er billig på Play.. Skrue snakker skotsk dialekt. Så feil blir det. For min del er det ikke det samme å se det på engelsk. Alle navnene blir også feil. Det er vel stort sett kun Magicka og Donald som er det samme på norsk så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) For min del syns jeg Skrue sin skotske aksent er det som gjør den engelskspråklige versjonen så bra, siden han faktisk er fra Skottland. Likevel foretrekker jeg nok også Donalduniverset på norsk, siden det er det jeg er oppvokst med. Endret 17. juli 2011 av Nevnarion Lenke til kommentar
Apetryne2 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen år etter... Jeg er også ute etter flere (les: alle) Ducktales episoder på norsk, andre serier jeg er ute etter: Goof Troop Quack Pack Talespin Darkwing Duck Chip 'N Dale Rescue Rangers Mighty Ducks DVD kvalitet er godt nok, men hadde tatt imot Blu-ray også! Det forundrer meg forresten ikke at Gummi Bears salget ikke var så bra som forventet. Jeg husker det fra min barndom, og da var det morsomt, men nå i mine eldre dager er det for barnslig. De seriene som er nevnt ovenfor er fortsatt gode å se selv om man nærmer seg ett kvart århundre. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hva snakker du om? Er ikke mer enn et par år siden disneydags og bompibjørnene på SVT på lørdager var ukas TV-høydepunkt for meg og en kompis. Quack Pack derimot, har ikke tålt tidens tann spesielt bra i mine øyne. Det ligger en del på Netflix hvis poenget er å se episodene, ikke nødvendigvis å eie dem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Kjøpte ducktales i en boks med volum 1, 2 og filmen. Nice deal men skulle likt å ha hele serien på dvd, samler på film, serier og spill som jeg liker Noen år etter... Jeg er også ute etter flere (les: alle) Ducktales episoder på norsk, andre serier jeg er ute etter: Goof Troop Quack Pack Talespin Darkwing Duck Chip 'N Dale Rescue Rangers Mighty Ducks DVD kvalitet er godt nok, men hadde tatt imot Blu-ray også! Det forundrer meg forresten ikke at Gummi Bears salget ikke var så bra som forventet. Jeg husker det fra min barndom, og da var det morsomt, men nå i mine eldre dager er det for barnslig. De seriene som er nevnt ovenfor er fortsatt gode å se selv om man nærmer seg ett kvart århundre. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45388487&searchQuery=ole dole og doffen dvd Her er en som selger volum 1 og 2 Om du er ute etter filmen http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Ole_Dole_Og_Doffen_-_Jakten_P_Den_Forsvunne_Lampen/?id=BN30924820 Endret 31. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå