Gå til innhold

DuckTales på DVD med norsk tale? 06/06 i år!

Anbefalte innlegg

YEEEES! Ahh! Så digg!!

Kan jo sende mail å spørre om det er de samme? Isåfall er den geniale 5-parter episoden "The Treasure of the Golden Suns" på del 2.. Episodene er utrolig digge :)

Tror det egentlig må være de to, hva skulle det ellers vært? :hmm: Håper det ikke er 1-discer med 2-3-4 episoder på hver, men det er vel ganske usansynlig..

Får håpe vi får del 3 og 4 (kanskje en del 5 også) her i landet da.. Del 3 kommer vel ut i USA om noen måneder tipper jeg.

Får håpe at prisen ikke blir på over 250 kr per. volume, da. Men siden volume 1 koster rundt 120 kr i England er det vel håp for en pris under 200 kr her :)

Uansett, jeg er GLAD!! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åhh  :D

Gleder meg virkelig til den utgivelsen.  Garantert Vol 1 å 2, hva annet skulle de kunne gi ut?

8367185[/snapback]

Hehe, er nok volum 1 og 2, ja.. Men det kunne vært det jeg forslo, en disc dvd'er med et par episoder på hver (slik de gjorde med VHS'ene før).. Men det er lite sannsynlig :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Positive først: Endelig Ducktales med norsk tale! :w00t:

Har søkt litt rundt omkring.. beklager å måtte skuffe, men Haakon hadde ganske så rett med sin teori.

Vol.1 blir gitt ut som 1 disc med bare 6 episoder.

http://www.barnasfilmklubb.no/cds/showpage...3069&maintype=1

Vol.2 er ikke oppgitt specs på ennå, men etter prisen å bedømme så er det nok like få.

http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=17380

(Svergie og Danmarks utgivelse av vol.2 er på 7 episoder. Er 99% sikker på at det blir helt lik utgivelse her.)

http://www.barnensfilmklubb.se/cds/showpag...3245&maintype=1

http://www.moviezoo.dk/Rip-Rap-og-Rup-Paa-...m_8717418118150

Dårlig gjort er det.. I USA fikk de 47 episoder over vol.1 & 2.

Men vi får bare usle 13? :mad:

Lenke til kommentar

Kjedelig at de gjør det sånn. Men det er jo en DVD serie de skal selge til barn, så er vel ikke så rart sånn sett. Blir mer penger i kassa av det.

Er mer frista til å kjøpe den engelske utgaven. De snakker jo stiligere på engelsk syns jeg :) hadde den liggende på pc'n en tid tilbake :( men disken konka ut.

Kan jo hende de lager en 3 disk boks etterhvert. Men er vel lite sannsynlig..

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn for at de markedsfører DVD'en som om den bare er for barn.. Det at vi får en hel bunch med småDVD'er, som ikke er i noen som helst form for ekslusiv innpakning er .. Trist :cry: , rett og slett trist..

Men alikevell, jeg skal kjøpe sakene, det samme med Snipp og Snapp Redningspatruljen. Bare de fem DVD'ene blir 500 kr :cry: USA og England har også fått store volum av Snipp og Snapp.

Skjønner ikke hva som går av dem :no::nei:

Ole, Dole og Doffen på eventyr volum 1 er en skattekiste full av latter!

Bli med Ole, Dole og Doffen når de sammen med Onkel Skrue og hans lykkemynt drar ut på jakt etter en verdifull krone! Enten om de befinner seg i Egypt og får problemer med en eldgammel mumie, eller møter en mystisk snømann på Himalayas topper, kan du være trygg på at Ole, Dole og Doffen byr på spennende eventyr når de er ute på oppdrag!

Det kan bare bety en ting.. Treasure of the Golden Suns-episodene! :dribble::D

Edit: Synes også de norske coverene var helt greie, men dårlig designet i forhold til de amerikanske, sexy papp-boksene med slim-line DVD-cover inni :love:

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Tja, da prøver vi å gjenopplive denne tråden da!

Jeg vil gjerne ha mer Ole, Dole og Doffen på eventyr! (På norsk) er det absolutt ingen annen måte å få tak i det på? Det gikk på NRK for leeenge siden, så kanskje de har noen støvete VHS-filmer på lageret? :D

Jeg bare MÅ ha de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...